Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 292
4306
Onderhanden werk / Re: Stilleven
« Gepost op: 20 augustus 2012, 19:07:27 pm »
Hallo Nathan,

Ik vindt het een mooi stilleven maar ik kan eigelijk geen commentaar leveren omdat ik zelf ongeveer 10 maanden bezig ben met Blender en zelf nog veel moet leren.
Maar nu ik er toch ben toch wat commentaar, in het stilleven zit geen leven en ik denk "maar wie ben ik".
Als je van alle opjecten wat meer schaduw op het tafelkleed laat vallen en wat meer met het licht speelt
dan krijg je ook wat schaduw van de tafel op de stoel en die ziet er dan ook gelijk beter uit. :o

Maar als je dit allemaal zelf heb gemaakt vindt ik dit al heel wat hoor en ik doe je het niet een twee drie na. :roll:

Nog een tip voor wat Feedback op je werk zet het dan ook eens op het blender forum bij  http://www.3dhype.com/
daar zitten ook heel wat professionele Blender kunstenaars.
Als je dat werk ziet dan hebben we nog een lange weg te gaan. :D

Groetjes Wil.

4307
Leuterhoek / Re: Swish Max4
« Gepost op: 13 augustus 2012, 23:29:53 pm »
Jogai,
Te laat Swish Max4 is al gekocht kan niet meer terug.
Maar ik heb met Swis Max mijn 1e website en knoppen gemaakt met uitzondering de knoppen met vuur, verder is alles zelf gemaakt Zie:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/web/

Met Swish Max kan je je project exporteren als:
Exe (projector).
Html.
Swf.
Avi.
Gif.
Png.
Verder vind ik Swish Max een mooi en makelijk programma om mooie dingen te maken die je overal kan inzetten.
Dus ik hoop er nog veel plezier van te hebben voor dat geld. ;)

4308
Leuterhoek / Swish Max4
« Gepost op: 13 augustus 2012, 20:29:57 pm »
Een website, Banners en .swf maken in flash dan is dit het ultieme programma Swish Max4.
Ik ben er nu pas achter dat je ook een licentie kun je aanvragen in nederland bij: http://swishmax.nl/
Nu heb ik eindelijk een licentie en nu kan ik mijn website ook eens legaal gaan maken. :evil:  :twisted:

http://www.swishzone.com/index.php

Prachtig Programma :P  :P

4309
Experimenten / Re: Wie doet mee?
« Gepost op: 13 augustus 2012, 17:52:02 pm »
Peter,

Ik moet afhaken omdat ik ben momenteel bezig met Swish Max heb hievan een licentie aangeschaft en daar ga ik mijn website mee verbouwen.
De website die ik nu heb heb ik ook met Swish Max gemaakt maar nu wordt hij legaal. :P
licentie kun je aanvragen in nederland bij:  http://swishmax.nl/

http://www.swishzone.com/index.php

Dus even Blender op de achtergrond. :roll:

4310
Modelleren / Re: modelleren en animimeren
« Gepost op: 11 augustus 2012, 21:51:01 pm »
Peter bedankt,
Ik zal eens gaan bekijken daar bij http://blenderartists.org/forum/showthr ... cil-sketch

Groetjes Wil.

4311
Modelleren / Re: modelleren en animimeren
« Gepost op: 10 augustus 2012, 22:03:59 pm »
Volgens mij ben jij het zelf Peter.

Maar neemt die Build modifier de handelingen op ?

4312
Modelleren / Kleien in blender.
« Gepost op: 08 augustus 2012, 20:32:25 pm »
In een tutorial ben ik sculpt mode tegen gekomen en dat heb ik gelijk uitgeprobeerd.
Het hoofd moet nog wat beter uitgewerkt worden maar hier al zovast een plaatje



Groetjes Wil.

4313
Animatie en Rigging / Re: MikuMikuDance
« Gepost op: 07 augustus 2012, 12:45:45 pm »
Misschien kan je zus zo laten dansen. ;)

Groetjes Wil.

4314
Over Blender / Blender netwerk gelanceerd
« Gepost op: 07 augustus 2012, 12:37:02 pm »
Op 6 augustus is er een Blender-netwerk gelanceerd.
Zie:
http://www.blendernetwork.org/

4315
Over Blender / Bemating in Blender 2.63
« Gepost op: 04 augustus 2012, 19:32:35 pm »
Hallo allemaal,
Na wat zoek werk ben ik er achter gekomen dat er in Blender 2.63 wel degelijk bemating aanwezig is, kijk maar eens bij User Preferences / Addons
Zet bij 3D view:Measure Panel een vinkje


Nu heb je in het rechter menu een Measure menu en je kunt nu meten tussen opjecten.


Verder nog een kleine tutorial om met bemating te werken in Blender 2.63
http://www.youtube.com/watch?v=-Hr03JFBMU8

Groetjes Wil

4316
Over Blender / Re: Bug in Blender?
« Gepost op: 04 augustus 2012, 12:36:05 pm »
Bedankt Jogai,

Die sneltoetsen zal ik eens uitprinten heel handig. :)

4317
Leden stellen zich voor / Re: pintuxgu stelt zich voor.
« Gepost op: 03 augustus 2012, 18:27:32 pm »
Hi Pintuxgu,

Ik heb de website bekeken en volgens mij zien wij binnenkort van jou hand mooie opjecten op dit forum verschijnen. :shock:

Groetjes Wil
En veel plezier met Blender :!:

4318
Over Blender / Re: Bug in Blender?
« Gepost op: 03 augustus 2012, 12:39:38 pm »
Hallo pintuxgu,

Ik kan je wel aanraden om steeds de laatste versie van blender te douwloaden volgens mij is dat nu Blender 2.63
en let op! 64 bit en 32 bit.

De grootste gevonden bug lijkt Blender heel eenvoudig te kunnen laten crashen.
1). Start blender op met alle default instellingen. (kubus van 2x2x2 geselecteerd op 0,0,0).
2). Druk op de P van seParate.

Dit is volgens mij geen bug omdat als je op P van separate drukt dan wordt inderdaad de achtergrond wordt licht maar druk dan daarna op Esc dan is daar Blender nog gewoon werkend aanwezig  :P
Maar er zijn wel bug's in blender dus sla je werk regelmatig op door op F2 te drukken en hernoem je untitled.blend naar bvb test.blend  klik aan de rechterzijde op save as blender file.
Bij de volgende keer als je je werk weer saved, druk je F2  en dan klik je rechts op de + nu wordt automatisch je test.blend verhoogd naar test1.blend dat is vrij handig.

Zo werkt het ook met F3 maar dit werkt alleen als je je werk hebt gerenderd met F12 druk dan daarna F3 en dan heb je Save as image.

Misschien wist je dit al maar dan is het toch nog handig voor andere nieuwkomers. :P

Groetjes Wil.

4319
Leden stellen zich voor / Re: pintuxgu stelt zich voor.
« Gepost op: 03 augustus 2012, 11:50:40 am »
Hallo Pintuxgu,

Welkom op dit Forum en ik hoop dat je met Blender wat een fantasties programma is je doel kan berijken.
Ik denk zelf dat als je machines gaat bouwen je toch bij Autodesk Inventor uitkomt.
Zelf heb ik ook met AutoCad gewerkt dat wil zeggen bestaande tekeningen van luchtbehandelings units aangepast, dus ik miste in blender de bemating.
Maar ik heb op internet een blender bemating tutorial gevonden dus je hoeft niet speciaal Autocad aan te schaffen ;)  
Zie tutotrial hieronder.

http://www.youtube.com/watch?v=-Hr03JFBMU8

Groetjes Wil.

4320
Onderhanden werk / Re: Kerkgebouw HHG Terschuur
« Gepost op: 02 augustus 2012, 11:18:11 am »
Als je niet wilt overtrekken dan moet je deze tutorial toch even bekijken hij duurt niet zo lang 8 minuten.
Voordeel volgens mij is dat je dan precies volgens tekening kunt werken.

http://www.youtube.com/watch?v=-Hr03JFBMU8

Blender kan meer dan ik dacht. :P

Pagina's: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 292