Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - 3d_amateur

Pagina's: [1]
1
Leuterhoek / render batch sequence ( hoe?)
« Gepost op: 23 februari 2023, 16:37:16 pm »
Hallo,
Ik zoek een manier om een aantal frames (batch) te renderen, dus niet allemaal. Zoiets als (1 tot en met 10) of beter, alle oneven/even framenummers, of ( 1, 3 , 7, 11 en 200) (bijv)
Zo kan ik een beetje een snel idee krijgen over het eindresultaat van de volledige sequence met minder wachttijd.
Zie het als het afdrukken van een aantal pagina's op een printer, waarin je deze parameters kan opgeven. Ik weet niet of dat kan en dan hoe het moet in Blender.
Bij voorbaat dank.


2
Hardware / Hardware
« Gepost op: 18 november 2022, 21:23:10 pm »
Hallo,
Ik heb een 'redelijke' machine om met Blender (3.3) te werken, maar het wordt steeeeeeds trager.
Nu heb ik wat rondgekeken, maar de optie voor een RTX4090 vind ik lastig. Het schijnt dat die kaarten last hebben van oververhitting.
Wie heeft er suggesties voor een lekkere rappe rendermachine voor Blende. MSI, AMS, NVidia, Ram, VRam, Chipset, HDD, SDD?

De kast doet er voor mij niet toe, geen verlichting enzo, de voeding moet de machine wel aankunnen.

Alvast dank.

3
Scripts / Blender script renderprogress
« Gepost op: 22 oktober 2022, 21:43:22 pm »
Hello,
I am a blender amateur and vb.net programmer. I would like to know how (with blender scripting?) blender can output a .txt file with in it the current frame, total frames etc... during animation rendering or cache building .
Thx for any advice.
If it is python or C#,
 that is okay too.

Pagina's: [1]