Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Nadine

Pagina's: [1]
1
Andere software / Instellingen exporteren obj. Inclusief Human IK.
« Gepost op: 19 december 2021, 22:17:48 pm »
 :-\ help aub? Mijn probleem is als volgt. Ik importeer een mesh avatar in blender,  prima. Ik zie alle layers, bones, shape, de hele rimram. En dan moet diezelfde avatar inclusief arrangement points en de gewrichten  ( joints) geĆ«xporteerd worden als***.obj. en hier begint vermoedelijk het probleem.
Wat doe ik fout of liever:
Wat zijn de juiste instellingen en selecties om na import in Clo3D de pose te kunnen aanpassen met Human IK.
In versie 2.79 ging dit mij goed af, nu lukt het absoluut niet. Geen joint te zien, enkelt een doorzichtige avatar in die 'show x-ray joints' stand. Zie foto's.

Het betreft bij beide programma's de laatste versies: 3 en 6.2

Wie kan mij helpen?.. Nadine






2
Ik ben Nadine en ben een nieuwe hobby aan het ontdekken.
Second Life mesh kleding maken in Clo3D.

Daarvoor moet ik enkele cruciale stappen in blender onder de knie krijgen.  En daar heb ik dus wat vragen over.
Hopelijk zitten hier wat hulpvaardige mensen.

Dank alvast.

Groet Nadine,  Rotterdam

Pagina's: [1]