Topic: Kadootje  (gelezen 2937 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 april 2015, 11:12:44 am »
Heb een kadootje voor mezelf gekocht..gewoon omdat het kan...
Kreeg een mailtje van Oliver Villar dat de uitgever van zijn boek, in het kader van earth day 2015, 45% korting op alle ebooks geeft (pakketen vaak inc.  epub, pdf en mobi files).
Dus ook op zijn boek, Learning Blender: A Hands-On Guide to Creating 3D Animated Characters.



Dus voor de liefhebbers....er zijn ebooks in alle categorieën.. ga naar de site informit.com bestel een ebook (let goed op want de boeken zijn ook in gedrukte exemplaren te koop en daar geld de korting niet voor) gebruik bij het afrekenen code: ED2015 en profiteer van 45% korting.....

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 19 april 2015, 11:55:20 am »
Nice! Ik wacht al ongeduldig op je eerste animatie.  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 april 2015, 12:15:16 pm »
Probeer eerst het texturen goed onder de knie te krijgen wat inhoud dat ik gimp tussendoor ook nog ff eigen moet maken i.v.m. maps maken(bump, normal, etc,etc...) daar een licentie voor crazybump iets te duur is.....dan de nodes...en dan animatie...aardige pil..dus ik zou niet mijn adem inhouden JvL.... ;D
Heb dit boek nu gekocht omdat de aanbieding 22 apr. eindigt...
« Laatst bewerkt op: 19 april 2015, 12:17:05 pm door rozz »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2015, 12:39:19 pm »
Hoeveel bladzijden heeft het boek? Het zullen er aardig wat zijn denk ik? Er is echt veel te leren over het maken van animatie characters.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 april 2015, 15:45:14 pm »
ff gekeken....354 pagina`s... :o....

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 19 april 2015, 16:29:05 pm »
Mooi cadeau,
354 pagina's dan heb je nog heel wat voor de boeg maar als je dat allemaal tot je hebt genomen dan heb je ook wat kennis in huis. ;)
Dus binnenkort bewegende beelden van jou hand op dit forum. ;)

Zelf heb ik 2 Blender boeken maar die zijn in het Engels en zo nu en dan haal ik daar wel wat nuttige info uit maar voor mij is het een fijt dat ik toch meer tutorials kijk dan lees.  8)