Topic: Texture/Modeleren  (gelezen 2020 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,841
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 februari 2015, 08:39:23 am »
Vraagje...
Wat is de meest gangbare manier van werken...
Eerst je hele project modeleren en dan texturen of juist ieder onderdeeltje apart modeleren en gelijk texturen...?
Wat voor valkuilen kun je tegenkomen?
 ???

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2015, 08:59:44 am »
Eerst alles modelleren en dan pas textures. Mocht je tijdens het modelleren ontdekken dat bepaalde onderdelen nog aangepast moeten worden (denk aan toevoegen van vertices, loopcuts, subdivision) dan gooi je je textures door de war en moet je dingen opnieuw unwrappen.
Dat betekend dus dubbel werk.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,841
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2015, 09:53:49 am »
Ok,thnx J....