Topic: Nieuwe planeet ontdekt.  (gelezen 2808 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Gepost op: 24 juli 2015, 22:47:56 pm »
Er is weer een nieuwe planeet ontdekt en deze lijkt op de aarde en heeft water.
Hier weer een Blendersonde close-up.  ;)



Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2015, 23:54:47 pm »
Ha ha , die NASA bluf. Jullie zouden toch moeten weten dat vrijwel alle foto's van de Aarde vanuit de Ruimte (Earth from Space) totaal nep zijn...

Allemaal CGI ... ? Ja , NASA ontkent dat ook niet , dat ziet er nu eenmaal mooier uit. De meeste sferen zijn dan ook volmaakt rond , helemaal niet afgeplat of dikker bij de evenaar... Er zijn slechts een paar "officiele " fotoos. Die zijn voornamelijk van de apollo 11 missie.... :)
Nou ja , het komt erop neer dat NASA het vermoeden heeft dat deze planeet misschien wel enkele overeenkomsten met de Aarde heeft , maar dat kunnen ze echt niet zeker weten op basis van de Keppler gegevens.... Artist impression van de planeet is dus gelul , dat is artist fantasy....

Maar ik zal eens even je plaatje bekijken , want dat vind ik wel gaaf ! :)
ik heb iets tegen bedrog , niets tegen op goeie CGI  8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2015, 12:43:13 pm »
Blenderbrammetje behoor jij bij de gene die geloven dat de maanlanding nep was :) ;)
http://www.scientias.nl/the-truth-is-out-there-de-maanlanding-was-nep/

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2015, 14:59:42 pm »
Ja , maar dat is geen kwestie van geloven... Bestudeer de fotos en let op het volgende...

- Richting van de schaduwen.
- Er zijn geen Numbra en Penumbra , dus ook geen zon.
- Er is geen krater onder de Maanlander.
- Bij het opstijgen geen valversnellings vertraging , maar gewoon een takel met een tempo.
- De aluminiumfolie op de pootjes van de Maanlanderbasis bevat niet een korreltje steen of zand.
- Als je de films twee keer zo snel afspeelt klopt alles met onze zwaartekracht en tempo .

Er zijn nog vele andere argumenten maar goed. Als je bezig bent met video-techniek , of 3d techniek en art...
Dan ga je op een andere manier naar dingen kijken... Zo zag ik een poosje geleden zo'n foto van IS met van die oranje gekleedde
ontvoerde journalisten.  Die van de jappanners , waar ze met zijn tweeen opstonden. Bij de een komt de scdhaduw van de ene kant , en bij de ander van de andere kant. Twee zonnen ? Natuurlijk niet , gewoon composiet.
Maar dat wil nog niet zeggen dat IS niet bestaat. Alleen dat de foto nep is. NASA ontkent trouwens ook niet dat vrijwel alle fotoos die je bij Google ziet als je "Earth from Space" intikt , gewoon CGI zijn... Dat vinden mensen mooier , is vaak het excuus.
Maar als je om echte vraagt , krijg je de Apollo 11 shit te zien.... Ach ja , het zal mijn tijd wel duren :)