Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 292
4261
Over Blender / Re: Blender 2.64 is uit! - Update 2.64a!
« Gepost op: 20 november 2012, 10:51:23 am »
Hier een paar tutorials die je misschien kunnen helpen.

http://www.veengle.com/s/blender%202.6% ... image.html

http://www.youtube.com/watch?v=AjCtBR0Adgo


http://cgcookie.com/blender/2011/06/28/ ... play-mode/

Op mijn website bij 3D Art heb ik ook links naar tutorials staan waar ik heel veel aan heb gehad  :idea:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

4262
Animatie en Rigging / Re: Help animatie loopt te snel!
« Gepost op: 17 november 2012, 20:01:15 pm »
Herry,
boven in de balk naast help staat blender op default deze kun je op animation zetten dan krijg je van blender een perfecte screen lay out om te animeren.
Ik maak hierin de animatie daar is dit voor gemaakt en speel ik de animatie af dan is de snelheid goed.
Als ik klaar ben met de animatie ga ik terug naar default screen lay out en dan is het toch heel raar dat de animatie sneller loopt en ik de animatie moet uittrekken in de dopesheet waar hij dan weer langsaam loopt.
Dit kan volgens mij niet kloppen :?

4263
Animatie en Rigging / Help animatie loopt te snel!
« Gepost op: 17 november 2012, 13:19:04 pm »
Hallo iedereen,
ik ben druk bezig met animeren ik heb daarvoor de view van default op animation gezet en heb 4 view's namelijk de 3d view, dopesheet en graf Editor en tijdlijn.
Hierin heb ik de animatie gemaakt en manga zus loopt nu mooi over het koord maar ga ik nu weer naar de default screen lay out en speel dan de animatie af dan is de animatie te snel???
ik heb de animatie in de dopesheet al uitgerekt maar ik blijf het raar vinden dat als je een animatie in de ene screen lay out maakt, het in de andere view screen lay out niet hetzelfde is  :?
Wie heeft hiervoor een oplossing :idea:

4264
Onderhanden werk / Re: Kerkgebouw HHG Terschuur
« Gepost op: 15 november 2012, 11:46:46 am »
Ziet er gaaf uit!! maar ik zou wel uitkijken met het strijkijzer ;)
Als ik het goed begijp kan je dus alles laten printen wat je maakt in Blender, ook een figuur zoals mangazus.

4265
Onderbouwde kritiek / Re: Wijnglas
« Gepost op: 11 november 2012, 23:21:32 pm »
Hé volgens mij had ik hier ook een reactie geplaatst :?:

4266
Onderhanden werk / Re: Kerkgebouw HHG Terschuur
« Gepost op: 10 november 2012, 23:30:29 pm »
Ziet er goed uit :shock:  ga zo door.
Ben zeer benieuwd naar de print.

4267
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 07 november 2012, 20:23:44 pm »
Peter,
Niks mis met de verbinding ze loopt boven een kloof en moet natuurlijk heel voorzichtig zijn vandaar dat ze zo langzaam loopt.
Ik geef toe dat het vermoeiend is om de animatie af te kijken  :shock: .
Ik zal nog een poging wagen om ze iets sneller te laten lopen. 8-)

4268
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 06 november 2012, 23:35:47 pm »
Poging 2.
De animatie van Mangazus aangepast dat ze nu niet meer zo snel over het koord gaat.
Door nog wat tutorials te bekijken heb ik de NLA editor gebruikt en hier en daar wat aangepast in de animatie.
De animatie is nu wel zwaarder geworden van 6 mb naar 23 mb omdat ik wat meer frames heb gebruikt.
Zie hier poging 2:
http://s49.photobucket.com/albums/f264/ ... seres4.mp4

4269
Animatie en Rigging / Re: Fout melding bij generate Rigify.
« Gepost op: 01 november 2012, 16:41:24 pm »
Herry,
Ik heb ze al bekeken en daar zit zeker wat info bij die ik weer kan gebruiken.
Maar ik denk dat er iets niet goed is met het opject mangazus, ik heb op haar rug tussen blouse en lijf faces ondekt die er niet horen te zitten.
Dus ik denk dat ik het maar zonder de rigify handels doe dan gaat het animeren wel ;)

4270
Animatie en Rigging / Fout melding bij generate Rigify.
« Gepost op: 31 oktober 2012, 19:35:10 pm »
Ik ben wat bezig met animeren,  in pose mode verplaats ik hier en daar wat bones maar dat is een heel werk.
In een tutorial geven ze aan een RIGIFY te maken dat zou een stuk handiger zijn :(
Dus ik aan de slag maar als ik een RIG invoer dan krijg ik deze melding  :?:

Info: RIGIFY ERROR: Bone 'thigh.L': incorrect bone conficuration for rig type --
Leg bones !=2
Incorrect armature for type 'deform'


leuk zo'n melding maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen :?:  :?:  wie weet er een oplosing :idea:

4271
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 29 oktober 2012, 21:12:45 pm »
Hallo iedereen,

Het is dan eindelijk zover mijn eerste animatie is klaar, het is nog niet je van het maar voor de eerste keer kan het er mee door. :shock:
De animatie is gemaakt met een zelf genomen foto in Noorwegen en daar heb ik Mangazus in verwerkt.  :P
Zie hier het resultaat. 8-)


En hier de animatie. :shock:
http://s49.beta.photobucket.com/user/ij ... s.mp4.html

4272
Mededelingen / Re: Forum moderatie
« Gepost op: 28 oktober 2012, 17:44:43 pm »
We zullen er zeker wel uitkomen, wij zijn niet zo moeillijk ;)

4273
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 17 oktober 2012, 23:06:29 pm »
Ben nu bezig met de handen en volgens mij gaat het lukken met deze tutorial :shock:
http://www.blenderguru.com/videos/intro ... o-rigging/



Nu nog deel 3 doorspitten en er een mooi animatie van maken 8-)

4274
Modelleren / Re: wie doet mee?
« Gepost op: 12 oktober 2012, 18:38:42 pm »
Ik moet afhaken ben nog teveel bezig met het riggen van Zus   :|

4275
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 11 oktober 2012, 15:02:52 pm »
Ik heb nu alles aangepast  :P
Veel blender liefhebers hebben Tutorials gemaakt en hebben daar veel tijd ingestoken dus veel plezier met het bekijken van die Tutorials  :shock:
De tutorials zijn te vinden  http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/
Onder de knop 3D Art / Blender Tutorials en Links  :idea:

Pagina's: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 292