Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - roobol

Pagina's: [1] 2
1
Eindresultaten / roeiboot
« Gepost op: 16 juni 2022, 10:57:25 am »
Plantje is van polyhaven.com




2
Over Blender / Cursussen Blender in Leuven
« Gepost op: 13 juni 2022, 09:37:42 am »
Het CVO-Volt in Leuven (Belgie) waar ik vroeger les gaf in Cinema 4D gaat nu een basiscursus 3D modelleren en een cursus 3D animatie met Blender organiseren. 

Meer informatie op https://www.cvovolt.be/cursus-opleiding/ict/creatief-2d3d/3d-tekenen-1-in-blender/43400 en op https://www.cvovolt.be/cursus-opleiding/ict/creatief-2d3d/3d-animatie-1-in-blender/43376.

Voor eventuele vragen kan je een mail sturen naar info.design@cvovolt.be of naar de leerkracht david.gregoor@cvovolt.be

3
Experimenten / procedurele sneeuw
« Gepost op: 29 mei 2022, 13:40:58 pm »
Een beetje aan het spelen geweest met procedurele sneeuw via geometry nodes.  Blend file (zonder de HDR) kan je downloaden op https://blenderartists.org/t/procedural-snow-with-geometry-nodes/1382619




4
Eindresultaten / radiator
« Gepost op: 18 april 2022, 15:18:47 pm »
We moesten in België de verwarming lager zetten, en dat was best wel veel werk...




5
Eindresultaten / badkamer
« Gepost op: 09 maart 2022, 11:13:06 am »
als er geen wc papier meer te hamsteren valt...




6
Eindresultaten / vikingspul
« Gepost op: 18 februari 2022, 16:18:20 pm »
Hoewel die eigenlijk geen helmen met horens droegen...




7
Eindresultaten / skateboard
« Gepost op: 19 januari 2022, 14:35:14 pm »
Na Assepoester's rolschaatsen, het skateboard van haar prins (en ook hij zal op zijn snufferd gaan...).




8
Over Blender / gratis tandwiel generator
« Gepost op: 10 januari 2022, 11:19:18 am »
Is te vinden op http://hessmer.org/gears/InvoluteSpurGearBuilder.html met eindeloos veel instellingsmogelijkheden.  Exporteren als .svg en vervolgens importeren in Blender.

Ze daarna animeren met geometry nodes is ook niet ingewikkeld (hoewel animation nodes daarin wat meer mogelijkheden heeft).

Nu allemaal op naar de spirograaf constructies….




9
Eindresultaten / beste wensen
« Gepost op: 22 december 2021, 17:29:49 pm »
Ondanks een derde coronajaar voor de boeg, mijn allerbeste wensen voor een productief, gelukkig en vooral gezond en en virusvrij 2022.




10
Over Blender / Basiscursus Blender in Leuven
« Gepost op: 14 december 2021, 13:40:46 pm »
Het CVO-Volt in Leuven (Belgie) waar ik vroeger les gaf in Cinema 4D gaat nu een basiscursus 3D modelleren met Blender organiseren.  Meer informatie op https://www.cvovolt.be/41232 (nu 404) of via een mail naar info.design@cvovolt.be of via een mail naar de leerkracht david.gregoor@cvovolt.be

11
Eindresultaten / dubbeldekker
« Gepost op: 08 december 2021, 13:55:01 pm »
Als kind maakte ik dit soort modellen van triplex.  Dit gaat aanmerkelijk sneller (en ook geen zaagsel om op te ruimen).



12
Eindresultaten / golven
« Gepost op: 05 december 2021, 17:18:27 pm »
Nu met geonodes 3.0 overstappen van een attribute workflow naar een fields workflow is even wennen, maar je kan er best leuke dingen mee maken.




13
Eindresultaten / papieren station
« Gepost op: 23 november 2021, 15:33:41 pm »
Is eigenlijk meer vouwen dan modelleren, plantje is een freebee van Sketchfab.




14
Eindresultaten / assepoester's rolschaatsen
« Gepost op: 20 oktober 2021, 16:40:04 pm »
waarmee ze waarschijnlijk serieus op haar snuffert gaat...




15
Eindresultaten / brieven
« Gepost op: 09 oktober 2021, 11:52:01 am »
De curve voor het mandje heb ik gemaakt met een variant van mijn Ptolemeus tekenmachine.



Pagina's: [1] 2