Dutch Blender Community

Hulp => Materialen en Texturing => Topic gestart door: falrevere op 30 juli 2015, 08:10:00 am

Titel: uv unwrap
Bericht door: falrevere op 30 juli 2015, 08:10:00 am
Ik probeer deze rechthoek te unwrappen maar steeds komen er in de uv editor alleen vierkanten te staan.
Heb al paar tutorials geprobeerd,
Stappen die ik doe zijn:
1. Seams selecteren in edit mode met edge select
2. Mark seams
3. Switch naar face select en select all
4. unwrap

Alvast bedankt

(http://s28.postimg.org/nzaejupmx/uv_mapping.jpg) (http://postimg.org/image/nzaejupmx/)
Titel: Re: uv unwrap
Bericht door: Fritsje15 op 30 juli 2015, 08:37:55 am
Alles nagenoeg perfect. Je vergeet naar het schalen in de x of y directie het element in oppervlak te schalen.

Simpelweg ctrl+a en dan in het menu "scale". Op dezelfde manier weer uitknippen en klaar.

Groet
Titel: Re: uv unwrap
Bericht door: falrevere op 30 juli 2015, 08:48:37 am
ahaa eindelijk. wist dat het iets stoms ging zijn, bedankt