Topic: make a piece a day  (gelezen 563170 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #255 Gepost op: 17 april 2016, 14:57:11 pm »
Geluid in Blender aan het testen met een eenvoudige muziekloop deze morgen gemaakt de muziek ook.
Dit heeft een zeer snelle rendertijd  dan is het leuk.
https://www.youtube.com/watch?v=Dw_2i6G-GZ8&feature=youtu.be
« Laatst bewerkt op: 17 april 2016, 15:02:32 pm door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #256 Gepost op: 17 april 2016, 15:06:05 pm »
Wat muziek al niet doet aan snelheid , of zo lijkt het.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #257 Gepost op: 17 april 2016, 16:38:11 pm »
Lekker bezig Ruud!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #258 Gepost op: 17 april 2016, 18:26:22 pm »
Goed bezig en dat geluid maakt het lekker snel. maar hoe heb je de snelheid in de weg gemaakt?

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #259 Gepost op: 17 april 2016, 19:17:44 pm »
Oerend hard!

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #260 Gepost op: 18 april 2016, 00:02:13 am »
Het is de camera die beweegt meer niet.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #261 Gepost op: 18 april 2016, 09:59:15 am »
Dus je hebt een hele lange weg gemaakt en daar de camera overheen laten gaan.
Ik dacht weer te ver door door te denken dat Ruud hier een manier voor heeft bedacht.  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #262 Gepost op: 18 april 2016, 20:06:02 pm »
ben weer ff aan het spelen...mijn ding van vandaag.



Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #263 Gepost op: 18 april 2016, 22:58:48 pm »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #264 Gepost op: 18 april 2016, 23:45:51 pm »
Ik zie vlekken voor mijn ogen.... :o

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #265 Gepost op: 19 april 2016, 07:18:53 am »
Particles die een curve volgen ruud?
Trippy in ieder geval. ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #266 Gepost op: 19 april 2016, 09:46:25 am »
Die kale Koala's wil je wel ontwijken.  ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #267 Gepost op: 19 april 2016, 11:57:11 am »
Ja klopt Rozz particle's  via een bezier met een force field(Curve Guide) gekoppeld aan de curve om ze langs deze lijn te laten lopen.
Tijdens het renderen was ik met de world settings aan het spelen met noise en voronoi.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #268 Gepost op: 21 april 2016, 13:38:52 pm »



Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #269 Gepost op: 21 april 2016, 20:44:08 pm »
Mijn ding van vandaag..planet rozz

https://youtu.be/VgiJsAuxpz4