Creaties > Eindresultaten

Fire in Ice

(1/5) > >>

rozz:
Heb met de weekend contest van blendernation meegedaan....hot and cold...

noem het fire in ice....

kritiek graag... ;)

IJp:
 ik ook al eens meegedaan aan de weekend contest van blendernation maar natuurlijk nooit gewonnen. ;-)
Hopelijk heb jij meer geluk.

De image ziet er goed uit alleen de blauwe ondergrond had ik misschien toch van een ijs structuur gemaakt maar ja dat is mijn smaak dus til er niet te zwaar aan.

Succes en ik zal eens gaan stemmen.

IJp:
Zo wat is Blendernation omslachtig geworden. ;-(
Mijn oude inlog gegevens werken niet meer en als ik een nieuwe wil maken willen ze teveel van me weten dus dat gaat hem niet worden.
Zover ik weet kon je voorheen met Discus inloggen en stemmen maar dat is ook verdwenen.
Jammer Rozz geen stem :-(

rozz:
Ga er ook niet van uit dat ik iets win tussen die artiesten daar...maar zoals mijn vader zei...meedoen is belangrijker dan winnen...(tuurlijk pa).... 8)
Maar je leert weer nieuwe dingen door mee te doen met een contest...

JvL:
Mooi plaatje maar aangezien je om om kritiek vraagt... ;)

Als eerste hetzelfde als wat ijp zegt. Ik zou een andere ondergrond en lichtere omgeving gebruikt hebben om meer het gevoel van een koude omgeving te krijgen.
Het tweede punt dat mij opvalt is dat het gesmolten ijs onder de bol een beetje te dik lijkt (beetje stroperig) en als derde liggen de lichteffecten (lensflares) er te "dik" bovenop waardoor ze niet helemaal natuurlijk overkomen.

De ijsbol met de hete massa er in vindt ik er dan weer wel super uitzien.

P.S. Net even gestemd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie