Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 292
3376
Hulp / Re: Blender en Python
« Gepost op: 15 augustus 2014, 19:50:07 pm »
Peter als het niet te moeilijk is probeer ik alles ;)

3377
Andere software / Re: Krita digital painting studio.
« Gepost op: 15 augustus 2014, 19:48:49 pm »
Mooi programma dus de nieuwe brushpresets zitten er nu in.

3378
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 augustus 2014, 16:45:04 pm »
Inderdaad als het hoofd klaar is dan moet ik er maar eens beginnen.
Maar dat duurt nog wel even ik moet de topologie nog goed krijgen  ;)

3379
Hulp / Re: Blender en Python
« Gepost op: 15 augustus 2014, 16:39:01 pm »
ik heb de code geprobeerd en een cube werd een ster en als je de code daarna weer gebruikt dan krijg je weer andere effecten.
Dit is het effect op een Torus.




3380
Modelleren / Re: Sculpting en in perfectie ...
« Gepost op: 15 augustus 2014, 12:00:05 pm »
Als iemand met sculpten begint dan is deze tutorial heel handig je gebruikt de addon Bool Tool samen met Sculptmode ;)

https://www.youtube.com/watch?v=j2uOjh6CDiM#t=327

3381
Modelleren / Re: Sculpting en in perfectie ...
« Gepost op: 15 augustus 2014, 11:43:14 am »
Ja dat is wel nodig want de topologie ziet er niet uit als je een sculpt hebt gemaakt ;)

3382
Modelleren / Re: Sculpting en in perfectie ...
« Gepost op: 15 augustus 2014, 10:53:21 am »
Ik weet al een beetje hoe Sculpting werkt en ik zou zeggen maak eens in Blender een vorm wat lijkt op een hoofd en klik een keer op Sculpt mode.
Zorg wel dat  Dyntopo op Enabel staat met Relative detail op Constant detail zodat de detail die je aanbrengt altijd dezelfde grote blijft.
Dus jongens even relaxen en lekker even kleien ;)

Deze heb ik al eens eerder gekleid.


3383
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 15 augustus 2014, 09:33:19 am »
De grafieken zien er inderdaad veel beter uit en ze zijn nu te lezen, goed werk verricht.

3384
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 augustus 2014, 09:29:31 am »
Mooi gedaan de raaf ziet er perfect uit en dat voor de eerste keer!! dus daar heb ik niets op af te kraken. ;)
Het painten van de achtergrond  gaat ook weer helemaal goed komen daar ben ik van overtuigd. 
Zelf stel ik het stylen van de hairparticles nog wel even uit, het lijkt me niet makkelijk dus dat komt voor mij nog wel een keer.  ;)

3385
Leuterhoek / Re: Een mijlpaal voor Ijp!
« Gepost op: 13 augustus 2014, 23:02:09 pm »
Bedankt JvL  ik ben heel vereerd met de animatie.   :)

3386
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 13 augustus 2014, 12:45:11 pm »
Het klinkt afgezaagd :) maar het ziet er goed uit en zeker als je weet hoe de kraai er eerst uitzag.

3387
Eindresultaten / Re: nieuwe spikes addon
« Gepost op: 12 augustus 2014, 17:37:59 pm »
Dit moet onze suzanne zijn. ;)

3388
Particles en Simulaties / Re: Water druppel
« Gepost op: 12 augustus 2014, 17:36:44 pm »
Peter ik vond die glans ook vreemd dus heb ik wat foto´s bekeken van Boterbloemen en heel veel Boterbloemen hebben die glans.
Dus ik heb verder geen commentaar op je image.
Alleen nog een ding,  hij is heel gaaf en heel mooi gemodelleerd dus knap gedaan hoor en zeker na 4 maanden bezig te zijn met Blender.

3389
Eindresultaten / Re: nieuwe spikes addon
« Gepost op: 11 augustus 2014, 21:10:35 pm »
Circle

Zoiets kan in een minuut ook met de Wireframe modifier.  ;)



3390
Handleidingen / Re: Blender Education
« Gepost op: 10 augustus 2014, 18:30:25 pm »
Deel 2 ziet er ook weer goed uit en is ook weer heel duidelijk uitgelegd en ik heb daarom geen vragen of opmerkingen. ;)

Pagina's: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 292