136
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt. 140
Experimenten / Mooi leven...« Gepost op: 04 april 2015, 11:47:28 am »
soms kom je van die geniale maar o zo simpele dingen tegen die het leven makkelijk maken....alt m in edit mode terwijl je een cube hebt...merge at center....en dan tekeer gaan met een puntje...ctrl en linkse muisknop....man...wat een openbaring....
141
Leuterhoek / NEC« Gepost op: 03 april 2015, 22:27:38 pm »
FEESTJE...mijn cluppie is kampioen......
143
Onderhanden werk / Studio setup« Gepost op: 29 maart 2015, 14:11:10 pm »
Even een vraagje....
Ben bezig met een studio setup zodat ik standaard een mooie ruimte heb om mijn modellen te renderen.. Nu is mijn vraag dus..wat is/zijn de beste lampen hiervoor...spots, hemi`s, emitting planes, een combi hiervan... Weet dat er heel wat tutorials zijn maar wou eigenlijk weten hoe jullie het doen. 145
Experimenten / kopje met oor aan binnenkant.« Gepost op: 26 maart 2015, 22:07:31 pm »
Mijn dochter vroeg of ik voor haar een 3d ontwerp (printable) wou maken van een kopje met inwendig oor...i.v.m. ruimte besparing. één of ander project van haar en haar vriendje....ik dus aan het blenderen en met een ontwerp op de proppen gekomen.....heb in de gebruiksaanwijzing wel toegevoegd dat je er niet al te hete thee in moet doen als je hem daadwerkelijk bij het oor pakt..lol
fireflies e.d. ff voor lief nemen..lage settings... 147
Over Blender / Cadeautje« Gepost op: 13 maart 2015, 16:31:21 pm »
Het is een beetje vroeg voor sinterklaas maar toch heb ik een cadeautje voor jullie allemaal...
https://www.dropbox.com/s/uog89jvxfgw1fkb/The%20Node%20Encyclopedia.pdf?n=207392996 dat het de creativiteit mag stimuleren.... Inmiddels wel wat veranderd waarschijnlijk, is van 2010....maar toch handig dacht ik zo 149
Modelleren / Texture/Modeleren« Gepost op: 12 februari 2015, 08:39:23 am »
Vraagje...
Wat is de meest gangbare manier van werken... Eerst je hele project modeleren en dan texturen of juist ieder onderdeeltje apart modeleren en gelijk texturen...? Wat voor valkuilen kun je tegenkomen? |