Dutch Blender Community

Creaties => Eindresultaten => Topic gestart door: IJp op 23 januari 2013, 20:51:57 pm

Titel: Het dooit.
Bericht door: IJp op 23 januari 2013, 20:51:57 pm
Ben maar eens lekker bezig geweest met CYCLES render en ik heb mijn eerste model Manga Zus laten ontdooien.
(http://i49.photobucket.com/albums/f264/ijpe/Het%20Dooit/Hetdooit.png)

Wat denken jullie moeten we overstappen van Blender render naar Cycles render  :?:
Titel: Re: Het dooit.
Bericht door: Koen op 24 januari 2013, 08:46:51 am
Heel knap gedaan ijp. Dat je zou moeten overstappen op cycles mag wel duidelijk zijn. -_-  

groet,

Koen
Titel: Re: Het dooit.
Bericht door: Mark aka Dark op 24 januari 2013, 20:49:06 pm
Ik ben sinds die Logo animatie tutorial al over.
Heb het idee dat je er meer mee kan, en dat het mooier is.
Titel: Re: Het dooit.
Bericht door: IJp op 26 januari 2013, 23:22:53 pm
ik heb wat werk wat ik eerder heb gemaakt gemixt en is volgens mij is het een leuk plaatje geworden.
(http://i49.photobucket.com/albums/f264/ijpe/Het%20Dooit/Artmix.jpg)
Titel: Re: Het dooit.
Bericht door: Koen op 03 februari 2013, 21:12:40 pm
gaaf gedaan! heb je de mix in blender gemaakt? Of heb je het model geexporteerd en in photoshop/gimp gemaakt?
Titel: Re: Het dooit.
Bericht door: IJp op 03 februari 2013, 21:35:30 pm
De space achtergrond image is door mij gemaakt met een blender render, deze image is met smeltende Mangazus in Cycles render samengevoegd met de Node Editor dit werkt perfect. :)
Titel: Re: Het dooit.
Bericht door: blenderbrammetje op 28 april 2013, 00:40:43 am
Vet mooi dat smelten. Ik vind Cycles wel vet maar het mist sommige dingen nog wel...
Aan de andere kant mist de Blenderrenderer ook caustics en bouncing.......