Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Creaties
-->
Onderhanden werk
Karel de Kut Kabouter remake.
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
[
2
]
Topic: Karel de Kut Kabouter remake. (gelezen 13810 keer)
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #15 Gepost op:
20 augustus 2021, 17:39:21 pm »
Maar goed , eerst nog de fijne afwerking , neus wat groter en wangen wat boller.
Dan nog riggen.
Dan pas ga ik animaties maken voor sprites.
Maar ik ga vast wat proefsprites renderen om te zien wat er van over blijft aan scherpte.
Gelogd
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #16 Gepost op:
03 oktober 2021, 18:03:14 pm »
Karel de KutKabouter bijna klaar.
Heeft inmiddels meer een jasje aan.
Hij krijgt nog een blos op zijn wangen.
Nog wat afwerking en oogleden met wimpers , dat maakt hem af.
Gelogd
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #17 Gepost op:
03 oktober 2021, 18:05:11 pm »
Ik ben bij de crash van een HDD ook mijn mooie Blender World Texture kwijtgeraakt.
Een Blender world texture met prachtige wolken texture via nodes.
Als iemand een link heeft.... of een mooiere ....
Is welkom.
Ik zal zelf weer eens zoeken als ik tijd heb.
Gelogd
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #18 Gepost op:
05 oktober 2021, 15:48:49 pm »
Deze misschien
https://www.youtube.com/watch?v=bh5tfj0bGzA
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #19 Gepost op:
05 oktober 2021, 16:43:46 pm »
Thnx Ijpe.
En zijn die wolken ook gewoon in Cycles te renderen ?
Grts
Gelogd
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #20 Gepost op:
05 oktober 2021, 17:00:56 pm »
Wolken zijn dus gewoon zwaar om te renderen in Cycles. Hij beveelt aan om ze met Eevee te renderen en dan de rest met Cycles.
Dat heb je met volumetrics.
Wel een mooie opzet zo met shader-nodes.
Ik ga deze zeker gebruiken maar zoek door naar de World Shader met Clouds...
Gelogd
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #21 Gepost op:
05 oktober 2021, 19:43:47 pm »
Afhankelijk van je scene maar image as plane blijft goud waard ook met wolken, na een zware render heb je de afbeelding of film van een animatie in een wolk voor altijd.
Gelogd
Re: Karel de Kut Kabouter remake.
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #22 Gepost op:
17 juli 2024, 23:46:46 pm »
Ok het heeft even geduurd maar nog steeds zelfde project.
Karel de Kutkabouter krijgt een rig.
Hij heeft al botten maar krijgt nog een speciale dubbele rig voor de controls. De Driver rig.
Gelogd
Print
Pagina's:
1
[
2
]
« vorige
volgende »