Topic: weekend challenge  (gelezen 3889 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 januari 2016, 15:29:01 pm »
Maak een low poly scene van je favoriete game...
Ik had maar een dag...was een weekend challenge...

ik noem het de redder...



Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2016, 22:28:39 pm »
Grappig, ik zou voor die challenge al wat kant en klare dingen hebben liggen. Dit soort dingen heb ik niet eens zo lang geleden veel gemaakt:

Inmiddels is het haast iets om je voor te schamen, ik ken geen ander spel dat zo'n verschuiving heeft gemaakt met zijn spelers basis van serieuze jong volwassenen naar 8 jarigen die inmiddels heel het internet overspoelen. Met de juiste addons kost het trouwens niet meer dan 5 minuten om zo'n render te maken, rendertijd niet meegerekend.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2016, 10:49:27 am »
Mooi gemaakt en dat lopoly heeft toch wel wat.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2016, 19:12:22 pm »
Vind ik ook , het doet denken aan verloren gegane tijden....

Vroegah , toen alles betah was..... Toen je nog echte schiet-duimen kreeg van die spelletjes , waar je nog echt snel moest reageren en coordineren...
Toen fillms nog een verhaal hadden , brood nog voedingsstoffen bevatte  , en computeren voorbehouden was aan een kleine groep fanatieke slimmerikken.
Vroegah , toen je niet elk kwartier een reclameblok had , maar af en toe van die vette pixarfilmpjes om de programmering op te vullen....

Vroegah , toen mannen nog mannen waren en vrouwen nog vrouwen.... Zucht...  :'(

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2016, 19:49:53 pm »
vroegah toen je vroegah nog met een lange oe schreef.... 8)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2016, 19:57:26 pm »
Grappig, ik zou voor die challenge al wat kant en klare dingen hebben liggen. Dit soort dingen heb ik niet eens zo lang geleden veel gemaakt:

Inmiddels is het haast iets om je voor te schamen, ik ken geen ander spel dat zo'n verschuiving heeft gemaakt met zijn spelers basis van serieuze jong volwassenen naar 8 jarigen die inmiddels heel het internet overspoelen. Met de juiste addons kost het trouwens niet meer dan 5 minuten om zo'n render te maken, rendertijd niet meegerekend.

Maar de weekend challenge was dus maak een scene uit jouw favoriete game in low poly...en niet een low poly medium game achtig iets gebruiken om een plaatje te maken...terwijl ik zeker weet dat er met die minecraft blokjes zeker wat scenes uit favoriete games te maken zijn..

Of heb ik iets gemist en is jouw plaatje iets uit een favoriete game?
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2016, 20:01:35 pm door rozz »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2016, 20:18:21 pm »



of





Snappie....