Algemeen > Community suggesties

Dutch Blender Community Demo Reel film?

<< < (3/11) > >>

koos2:
Ziet er leuk uit en dat in zo'n korte tijd.

rozz:
Als we materiaal hebben waar kunnen we dat dan `deponeren` ;)

Dolores 74:

--- Citaat van: rozz op 05 juli  2016, 17:17:26 pm ---Als we materiaal hebben waar kunnen we dat dan `deponeren` ;)

--- Einde van citaat ---


--- Citaat van: Dolores 74 op 05 juli  2016, 15:31:45 pm ---contact@dolores74.com

--- Einde van citaat ---

IJp:
Ziet er geinig uit maar dat is niet mijn mooiste Blender werk wat ik te zien krijg in de film. ;-)
Ik zal mijn mooise Blender Art eens bij elkaar zoeken.

Maar wie is Dolores en worden de images alleen gebruikt voor de Demo Reel Film ?

Dolores 74:

--- Citaat van: ijp op 05 juli  2016, 18:06:40 pm ---... maar dat is niet mijn mooiste Blender werk ...

--- Einde van citaat ---

Ik heb een beetje rond gesnuffeld op deze site en jij was de enige waar ik wat van vond. Er zal wel meer werk van andere mensen op staan maar ik ben al de topics niet afgewandeld. Ik moest een voorbeeldje tonen en heb zowat het eerste het beste genomen wat ik tegen kwam. Ik denk ook dat niet iedereen het erg op prijs stelt dat ik zomaar hun werk gebruik, maar ik dacht het bij jou wel te kunnen riskeren :(  Ik reken erop dat jij (iedereen) inderdaad wat moois bij elkaar snuffelt.

Ik heb ook snel wat van mezelf samen gevoegd. Als ik de ‘walk cycle’ inderdaad ga gebruiken moet die helemaal worden over gedaan. Op dit moment heb ik er geen idee van wat te doen, het hangt een beetje af van wat jullie allemaal aanbieden.


--- Citaat van: ijp op 05 juli  2016, 18:06:40 pm ---Maar wie is Dolores en worden de images alleen gebruikt voor de Demo Reel Film ?

--- Einde van citaat ---

Dolores 74 is mijn karakter, hier is meer info : www.dolores74.com

Ja, een beetje vertrouwen moet er natuurlijk wel zijn als je mij je werk toevertrouwd. Ik kan alleen maar zeggen dat het veilig is in mijn handen.

Ik zie het wel zitten om het idee van Swets bij te staan, leuk. Het zal een hele klus worden maar we moeten het leven wat boeiend maken hé ?  :-*

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie