Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 292
3571
Animaties / Re: Geanimeerde burcht
« Gepost op: 13 juni 2014, 07:58:07 am »
Hij blijft mooi Game of thrones
https://www.youtube.com/watch?v=M_bGrc2MLqE

Ik heb nu een nieuwe freestyle animatie gezien en die is heel gaaf, vooral de stijl en dan de muziek die doet ook zijn werk.

https://www.youtube.com/watch?v=6pYJpC_7eeQ#t=32

3572
Hulp / Re: Blender en Python
« Gepost op: 12 juni 2014, 15:45:19 pm »
Ja die titel pas Peter wel. ;)

3573
Animatie en Rigging / Re: Blender doet raar tijdens renderen
« Gepost op: 12 juni 2014, 15:43:21 pm »
In de tutorial laten ze zien dat je png moet renderen en dat je op die manier wel weer kan beginnen waar je de animatie render is afgebroken. ;)
Dus hier nog een tutorial die dit goed laat zien.
http://www.youtube.com/watch?v=T05BCYZPkpc

3574
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 12 juni 2014, 15:31:19 pm »
Zo ik zie er de Big Guy al uit kruipen ;D
Dit effect zou voor mij al goed zijn, ziet er al gaaf uit !!

3575
Blender Interface / Re: camera op object richten
« Gepost op: 12 juni 2014, 15:25:01 pm »
Frankje welkom op dit forum,
Dit lijkt me wel handig voor jou de Application Shortcut Mapper deze kun je op window, appel en ubuntu zetten.
http://waldobronchart.github.io/ShortcutMapper/#Blender

3576
Over Blender / Re: Blender Market.
« Gepost op: 12 juni 2014, 15:04:11 pm »
Mooi dat het er is maar ik ga niets kopen :P  ik denk ook dat het meer is voor professioneel gebruik.
Ik heb eens rondgekeken en bij Automaps Textuure Group Maneger staat er een link naar game textures.com met free urban textures compleet met bumpmaps.
Deze textures heb ik gedownload en ik heb de  .TGA files omgezet naar .png files.
Dit is totaal 123 mb wil je deze files hebben geef dan even je mail adres dan verstuur ik ze met WeTransfer.

Wil je zelf de bestanden omzetten dan kun je ze hier downloaden.

http://gametextures.com/blog/2013/10/23/25-free-materials-over-at-opengameart-com/

3577
Hulp / Re: grenzen van scripts ?
« Gepost op: 12 juni 2014, 14:27:26 pm »
Bluatigro,
Welkom op dit forum.
Op dit forum zijn er leden bezig met Python scripts dus die kunnen je zeker wel verder helpen.
Zelf heb ik niets met Python scripts daar licht totaal mijn interesse niet. (te moeilijk).  ;)
Maar ik heb toch een leuke tutorial voor je gevonden misschien vindt je het wat.

http://www.youtube.com/watch?v=F-cgCXg7Z3o
Succes.

3578
Animatie en Rigging / Re: Blender doet raar tijdens renderen
« Gepost op: 11 juni 2014, 11:11:10 am »
Tijdens het renderen van een animatie heb ik vakje ´overwrite´ (onder: render > output) uitgevinkt. Op deze manier kun je je computer uitzetten en weer een andere keer verder gaan met renderen van je animatie zonder dat je weer bij frame 1 begint.
Met het vinkje overwrite kun je de animatie niet stop zetten en daarna weer verdergaan waar je gebleven was.
In deze tutorial leggen ze het uit hoe je een animatie stop kun zetten en daarna weer verder kunt gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=2olnR-o6YJA
Succes.
 

3579
Modelleren / Re: Objecten uitlijnen
« Gepost op: 10 juni 2014, 22:36:40 pm »
Selecteer je object en zet onderin de balk de rode magneet aan en kies Volume of Face, sleep nu je object naar je ondergrond.
 
In deze tutorials wordt het een en het ander uitgelegd.
http://www.youtube.com/watch?v=4vc9XC1QbOQ

http://cgcookie.com/blender/2011/08/03/tip-using-the-snapping-tool-in-blender-2-5/

3580
Modelleren / Re: 3d haar?
« Gepost op: 08 juni 2014, 21:28:55 pm »
Rojo dat bruine haar heb je al je moet alleen de modifier  Solidify toepassen en stel dan de dikte in bij thickness.
De modifiers zij te vinden in het rechter menu bij het steeksleutel icoon.
Succes.

Hier nog een tutorial hoe je verschilende soorten 3d haar kunt maken.
http://www.youtube.com/watch?v=VcOzFF27OLs

3581
Onderhanden werk / Re: Animaties maken is fun!
« Gepost op: 08 juni 2014, 00:05:10 am »
Ik zal me wel verkeerd uitdrukken Mark ;) :) De animatie is goed hoor.
Maar het is een fijt en dat geld volgens mij voor iedereen hoe langer je met Blender bezig bent deste beter je wordt, dus de volgende animaties zullen alleen maar beter worden, ook die van mij  ;)

Dus Ruud op naar de volgende Animatie. ;)

3582
Animaties / Re: Mijn 1e animatie(s)
« Gepost op: 07 juni 2014, 23:15:37 pm »
Je hebt de tutorial goed gemaakt, het ziet er goed uit!
De Blender Volumetric Lighting animatie tutorial heb ik al eens gezien ik moet hem zelf ook nog eens maken.

Het probleem wel zichtbaar in de backdrop en niet in de render dat komt volgens mij dat de laatste mix node ook aan de composite node moet worden aangesloten en niet alleen aan de viewer node.
Probeer dat maar eens uit ik denk dat het dat is.


3583
Mededelingen / Re: Low profile
« Gepost op: 07 juni 2014, 23:04:13 pm »
In het WKZ Utrecht hebben met onze kleinzoon ook heel wat tijd doorgebracht dus ik begrijp heel goed dat je voor andere dingen geen tijd meer hebt.
Dus lekker rustig aan en zorg maar goed voor Luca dat is toch het belangrijkste.
Ik leef met jullie mee Sterkte en beterschap.

3584
Leuterhoek / Re: Terug van weggeweest
« Gepost op: 07 juni 2014, 11:08:39 am »
Ja dat is dan geen wonder dat je een tijdje afwezig ben geweest ;) Bij mij zou de 3d printer ook alleen de aandacht krijgen ;D
Maar je bent er nu weer en ik ben benieuwd naar foto´s van je geprinte objecten. 8)

3585
Onderhanden werk / Re: Animaties maken is fun!
« Gepost op: 04 juni 2014, 22:20:56 pm »
Mooi gemaakt hoor en ga zo door het kan alleen maar beter en mooier worden.

Pagina's: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 292