Topic: Diesel  (gelezen 1078 keer)


Online Xan

  • Member
  • *
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 januari 2024, 10:04:24 am »



Dit dacht ik bij een diesel lock, een beetje retrofuturisme.
Hij staat in de stijgers. Schaduw, kleur, licht moeten nog en wat kleine prullaria.

Offline roobol

  • Member
  • *
  • Berichten: 197
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2024, 07:19:59 am »
Dat is al een hele goede start, ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2024, 11:13:43 am door roobol »
met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/

Online Xan

  • Member
  • *
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2024, 08:38:56 am »
Ik ook

Merk net dat er weer nodes verdwenen zijn, Knippen plakken is geen optie
Dat wordt weer puzzelen

Offline roobol

  • Member
  • *
  • Berichten: 197
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2024, 11:01:04 am »
Materialen die niet aan objecten zijn toegekend worden niet mee opgeslagen, tenzij je ze een "fake user" geeft door op dat schildje te klikken.



met vriendelijke groet,  kees.    https://www.pinterest.com/keesroobol/_saved/

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2024, 11:05:56 am »
Knap stukje Blender werk, ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat

Online Xan

  • Member
  • *
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2024, 20:06:44 pm »
@roobol
die kende ik al net als de ctrl j.
Ik miste de Musgrave om zandsteen te maken.
Die zit vanaf 4.1 in de noise.
En, die displacement is leuk speelgoed.

@IJp
Ben nog aan het sleutelen, het beeld stoort me.