Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 292
4006
Animatie en Rigging / Re: Regen
« Gepost op: 07 oktober 2013, 18:59:51 pm »
Je kunt met Particle Systeem de regen druppel animeren dus bekijk deze tutorial maar eens.
http://www.youtube.com/watch?v=MQkn8imnZCo

Bekijk deze tutorial ook maar eens dit ziet er echt uit als regen :o
http://www.blenderguru.com/videos/how-t ... stic-rain/

Succes. ;)

4007
Traditionele artwork / Re: En nog een Photoshop
« Gepost op: 05 oktober 2013, 21:19:58 pm »
Mooi hoor maar nu nog een 3d manga zus van maken. ;)

4008
Particles en Simulaties / Re: Vuurwerk
« Gepost op: 05 oktober 2013, 12:03:16 pm »
Inderdaad de domains van de Smoke lopen door elkaar.
Op een ander renderlayer plaatsen heb ik al geprobeerd maar ik heb het nog niet met de compositor geprobeerd om ze samenvoegen.
Adaptive domain moet ik dan ook nog even opzoeken en dan gaat het zeker goedkomen ;)

Bedankt JvL
Waar kan ik op je stemmen voor een rang onder je forum naam! je verdient ook een lintje. :idea:

4009
Team projecten / Re: uitwisselen van .blend files en andere data
« Gepost op: 05 oktober 2013, 11:39:45 am »
Zo Dropbox geïnstalleerd en het is inderdaad handig delen en ik heb weer online 2 GB opslag bij :)
Zelf heb ik al Google Drive 5 GB opslag gratis hier kun je ook je bestanden delen  ;)

Misschien is dit ook wat voor je
http://www.blendswap.com/
Hier kun je je Blender werk plaatsen en ook van ander werk downloaden ook handig.

4010
Particles en Simulaties / Re: Vuurwerk
« Gepost op: 05 oktober 2013, 09:54:26 am »
RDL
Bedankt voor de snelle reactie, gelijk geprobeerd maar dat is het niet.

JvL
Natuurlijk ook bedankt maar dat is het ook niet als ik Adaptive domain aanpas dan ziet het er helemaal niet meer uit.
En Border Collisions staat in Blender al aan.
Bekijk het maar eens goed het zijn twee cube´s in elkaar en in het midden is het net of je een een cube ziet?
http://www.youtube.com/watch?v=g6W6KFvu2h8&feature=youtu.be

JvL jou uitleg is weer zeer heel handig dus heb er een maar Word document van gemaakt en dat is is weer handig voor de volgende keer als ik iets met rook maak ;)

4011
Particles en Simulaties / Re: Vuurwerk
« Gepost op: 04 oktober 2013, 14:43:27 pm »
Bedank JvL dit heb ik nu uitgeprobeerd en het werkt maar aan het vuurwerk zit ook nog Physics Smoke en ik heb dus om elk vuurwerk een cube zitten.
Maar het probleem is nu als ik de animatie render zie ik de randen van die cube´s  :(
Dus dat moet ik nog even uitzoeken of jij moet hier al een oplossing voor weten ;)

4012
Leden stellen zich voor / Re: RDL
« Gepost op: 04 oktober 2013, 14:34:30 pm »
Welkom RDL,
Dat is leuk om te horen begonnen met een Amiga
Zelf ben ik begonnen met de Commodore 16 met cassettebandjes daarna kwam de Commodore 64 en de Amiga 500 maar op het eind heb ik nog de Amiga 1200 aangeschaft en die heb ik nog steeds :D
Mijn eerste 3d ervaring was op een Amiga met TrueSpace,  met TrueSpace ben ik op de Pc verder gegaan maar Microsoft geeft geen ondersteuning meer aan dit programma. :(
Dus zodoende ben ik ook bij Blender terecht gekomen en daar ben nu verslaaft aan :D

Ik heb je pinball spelletje bekeken en ik vindt het al heel wat als je zoiets kunt maken Mooi hoor!
Zijn er vragen dan vraag ze hier er is altijd wel iemand die je kan helpen Of jij ons ;)
Voor Blender zit je hier helemaal goed en volgens mij zitten er ook leden bij die ook bezig zijn met html5.
Succes met Blender.

4013
Over Blender / Re: Blender Interface, verbeteren.
« Gepost op: 04 oktober 2013, 14:06:33 pm »
Blender Guru
Blender interface verbeteren Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=yIedljap ... ploademail

4014
Particles en Simulaties / Vuurwerk
« Gepost op: 02 oktober 2013, 22:15:30 pm »
Met hulp van Blender guru mijn eerste kleine vuurwerk.
Maar ik heb gelijk een vraag aan jullie kan je het vuurwerk kopiëren met het particle systeem om dit op verschillende manieren te bewerken.
Zodat ik daarna een hele lucht kan vullen met verschillende kleuren vuurwerk?
Ik ben al aan het proberen geweest maar het lukt me niet.  :(  
http://www.youtube.com/watch?v=9zn7vCC1Ttk&feature=youtu.be

4015
Traditionele artwork / Re: En nog een Photoshop
« Gepost op: 02 oktober 2013, 21:39:41 pm »
Morrigan heeft voor haar leeftijd al heel veel talent misschien kan ze eens een portret maken van haar vader. ;)
Ik vindt dit wel heel erg goed op 11 jarige leeftijd ik was met mijn 11 jaar nog niet zo goed met potlood en houtskool ik ben pas begonnen op mijn 25e met portret tekenen.
Maar als Morrigan lekker blijft tekenen zal ze nog heel veel mooie tekeningen maken daar ben ik van overtuigd.

4016
Traditionele artwork / Re: En nog een Photoshop
« Gepost op: 02 oktober 2013, 14:06:03 pm »
Zo die dochter van jou is een talentje die moet naar de kunstacademie.
En jou werk is ook niet mis.

Zo die dochter van jou is een talentje, is de kunstacademie niet wat voor haar ;)  :D

4017
Hardware / Re: GPU rendering in Cycles
« Gepost op: 30 september 2013, 20:21:57 pm »
En ATi Radeon kaarten!!!! dat langzame ding heb ik  :(

4018
Blender Interface / Ruis verminderen in Cycles.
« Gepost op: 29 september 2013, 11:19:26 am »
Ik heb weer iets gevonden Bilateral Blur dit moet ruis verminderen in Cycles.
Ik weet nog niet of ik het ga gebruiken zo te zien is het veel werk in de node editor maar ik ga dit zeker nog een keer uitproberen.
Deze tutorial is zeker het bekijken waard het verschil is heel groot. :shock:

Using Blender’s Bilateral Blur Compositing Node

Ik heb dit onderwerp ook geplaatst in Interface Truken & Tips maar ik dacht achteraf dat hij daar niet thuis hoorde maar ik kan hem daar op een of andere manier niet verwijderen.
Omdat ik deze tutorial toch beter onder de aandacht wil brengen heb ik een nieuw onderwerp gemaakt. :oops:

4019
Modelleren / Re: probleem , nog nooit ni meegemaakt
« Gepost op: 27 september 2013, 14:07:17 pm »
Citaat van: "Timmy"
Alvast bedankt voor de reacties maar ik ben er nog niet uitgeraakt ,

De tutorial http://www.youtube.com/watch?v=YgwKPP2ZEjI van andrew Price heb ik gevolgd om dit te bereiken. Het probleem is dat hij een oudere versie van Blender heeft en ik denk mischien eerder dat de settings van de materialen dan niet in orde zouden zijn...

Hetgene dat als noise overkomt zou een frosty ondergrond moeten zijn en dat glas zou glashelder moete worden...






ook heb ik het skelet wel zelf niet gemaakt maar dit is een opgezochte foto , ik wou fluid onder de knie krijgen want ik ben sinds 2 maanden terug begonnen met een fabriek te ontwerpen en ik zou alles wat met materialen en texturen en nog zo veel meer willen kunnen , als dit alles gelukt is komt dit uiteraard in mijn portfolio en op dit forum...( als het tegen dan nog zou bestaan want ik denk dat die fabriek een jarenplan gaat worden...:)

Sorry ik dacht dat je het hier over had en daar heb je het over een foto.
Maar dan weet ik het niet ik heb nog nooit iets geïmporteerd van 3ds max
Jammer ik kan je daar niet mee helpen. :(

4020
Modelleren / Re: probleem , nog nooit ni meegemaakt
« Gepost op: 27 september 2013, 13:06:34 pm »
Volgens mij was je skelet een foto maar is de foto geprojecteerd op een plane even voor de duidelijkheid.

Pagina's: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 292