Topic: Spawn  (gelezen 32115 keer)


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 13 april 2016, 11:11:29 am »
Ik hoor de hydrolische zuigers, of hoe heten die dingen hun werk doen en het geklik van de pantser onderdelen tegen elkaar. ;D

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #76 Gepost op: 15 april 2016, 00:49:44 am »
Alvast een kleine preview op de scene.



Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 15 april 2016, 09:10:56 am »
Dat heb je eventjes snel gedaan.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #78 Gepost op: 15 april 2016, 10:32:59 am »
Dat is inderdaad weer snel en mooi gemaakt.
Top.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #79 Gepost op: 15 april 2016, 10:55:18 am »
Valt wel mee hoor. De gebouwen zijn allemaal eenvoudige, lowpoly blokkendozen en de lantaarnpalen heb ik uit de oude doos opgevist.
Ik ga nog wel wat meer detail toevoegen aan de gevels om de rechte lijnen een beetje te doorbreken en wat "leven" toe te voegen.
De rest moet uit de textures komen.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #80 Gepost op: 17 april 2016, 23:39:42 pm »
Even een testrender tussendoor. Ik ben nog druk bezig met de texturing van de omgeving. Ik moet er ook nog een aantal dingen bij modelleren (bv.een stoep) dus ik ben nog wel even bezig  ;). Daarna komt nog het posen, de belichting en compositing.


« Laatst bewerkt op: 17 april 2016, 23:45:10 pm door JvL »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 18 april 2016, 00:03:18 am »
Bouwterrein :D

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #82 Gepost op: 18 april 2016, 06:25:50 am »
Dat omschrijft het precies.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #83 Gepost op: 18 april 2016, 09:51:00 am »
Dit is al heel mooi.
Je gaat er nog een aantal dingen bij modelleren, misschien is een vijand erbij modelleren een idee dat is voor jou zo gepiept. ;)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #84 Gepost op: 18 april 2016, 10:44:04 am »
Dank je ijp!

Die tegenstander laat ik even zitten als je het niet erg vindt.  ;)
Spawn komt in een soort van superhelden-/gevechtspose naar de kijker toe te staan. De kijker neemt dus min of meer de rol van tegenstander aan.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 18 april 2016, 11:08:19 am »
Mooi hoor. Ik vind de lucht ook bijzonder mooi.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #86 Gepost op: 18 april 2016, 11:35:53 am »
Bedankt koos. Ik vind hem zelf ook wel geslaagd al weet ik niet of hij al af is maar ik wil er ook weer niet teveel aan veranderen. Keuzes, keuzes, keuzes..... ;D

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #87 Gepost op: 22 april 2016, 00:19:07 am »
Deze week tussendoor nog wat aan de achtergrond en deze is nu redelijk naar mijn zin. Verdere aanpassingen doe ik met compositing.
Komend weekend wil ik Spawn zijn armature geven zodat hij volgende week eindelijk "in actie" kan komen.



Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 22 april 2016, 10:07:35 am »
Looking good.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 22 april 2016, 11:01:59 am »
Mooi hoor. Die lucht, heb je die met de sky generator gemaakt of ....