Topic: Ford thunderbird 1957  (gelezen 61932 keer)


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 11 september 2015, 13:17:49 pm »
Bezig met het logo daarna de ruitenwissers spiegels slot en deurkruk .




Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 11 september 2015, 18:59:00 pm »
Het eind resultaat van het embleem.






« Laatst bewerkt op: 11 september 2015, 20:39:51 pm door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #107 Gepost op: 11 september 2015, 19:51:06 pm »
Goed bezig Ruud!

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 11 september 2015, 20:17:42 pm »
Het heeft wel de hele middag gekost en 3 keer over opnieuw gestart en het resultaat was buiten de verwachting, een tevreden Blenderraar :)

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #109 Gepost op: 11 september 2015, 21:09:31 pm »
Mooi begin van je weekend dan.  ;)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 11 september 2015, 22:23:22 pm »
Hier kun je met recht trots op zijn.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,386
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #111 Gepost op: 12 september 2015, 00:17:41 am »
Het embleem ziet er top uit Ruud.
Gisteren heb ik ook nog wat chroom toegevoegd en nu begint het al wat te worden en ik ben blij dat ik mee heb gedaan aan je Ford project. ;-)
De Ford heb ik nog een stukje verlengt omdat mijn modelletje er een beetje plomp uit zag, dus nu het embleem en de binnenzijde van de Ford nog en dan moet hij zo goed als klaar zijn.



Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #112 Gepost op: 12 september 2015, 00:25:20 am »
Dat ziet er echt geweldig uit ijp. Mooi gemaakt hoor.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 12 september 2015, 00:26:54 am »
Ziet er gaaf uit Ijp een mooie foto om te zien ook , Tot zover de mijne lol ik was aan het spelen en voegde de displacement toe ik kwam niet meer bij.

Leuk voor een cartoon.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2015, 00:30:26 am door Ruud »

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 12 september 2015, 09:25:59 am »
Heel vet zo. ;)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 12 september 2015, 19:14:08 pm »
Vandaag weer verder geprutst :) Met het aanbrengen van een glossy opnieuw meer vuurvliegjes, de reflectie moet toch op te lossen zijn later maar eens kijken.



« Laatst bewerkt op: 12 september 2015, 19:16:37 pm door Ruud »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,386
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #116 Gepost op: 13 september 2015, 09:13:04 am »
Ziet er weer goed uit.
Hoelang ben jij al bezig met 3d en Blender want dat modeleren gaat als een speer.

Ruis en vuurvliegjes instellen.
1: Sampling/Clamp indirect op .5 of .3
    En Samples op bv 300

2: World Settings/ Surface/ Multiple importance aan op 2048

3: Lampen instellen op Multiple importance

Heb je dan nog last dan kun je in de node editor een Despeckle node na de renderlayer plaatsen.

Succes.


Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 13 september 2015, 12:24:44 pm »
Effe een 2 jaar ben ik nu bezig, ik had de sampling clamp gebruikt en diverse instellingen geprobeerd , het viel me op zodra je glossy gebruikt zoals bij de spiegel neemt de reflectie ook de achterkant mee.
Het zou mooi zijn als er zoiets is zoals het smoke domain beschermt in een aparte ruimte :)
De sampels staan op 1000  het is reflectie hoewel nog niet heel ernstig.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2015, 12:27:53 pm door Ruud »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #118 Gepost op: 13 september 2015, 12:40:18 pm »
Ik zit nu even met visite dus geen tijd om het echt uit te leggen maar je zou met een vertex mask kunnen werken. Misschien dat je er een tutorial over kunt vinden.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 13 september 2015, 13:40:42 pm »
Ik zit nu even met visite dus geen tijd om het echt uit te leggen maar je zou met een vertex mask kunnen werken. Misschien dat je er een tutorial over kunt vinden.

Het is pas van latere zorg ik ga er is naar kijken bedankt, tijdens het modeleren is het een beetje spelen met de kleur instellingen als wat afleiding,zodra het totale model klaar is is strip ik alle instellingen en start totaal over.