Algemeen > Challenges

Challenge #5 - Battlebot

<< < (2/32) > >>

P D:
Dat is ook toevallig, ik ben al enkele weken bezig met een echte robot te bouwen :) :) ;D
Dat is ook de reden dat ik de laatste weken niet meer zo aktief ben met Blender.
Ik heb een microcontroller (Arduino) gekocht en ben nu bezich met C++ onder de knie te krijgen. Lukt al aardig. Gelukkig niet zo moeilijk dan Blender. Leuk en goedkoop aparaatje zo'n Arduino, en zeer veel mogelijkheden. Nu nog even wachten op wat onderdeeltjes uit China.

rozz:
Sluit me aan bij jip en jvl...wat voor battle bots...alleen die uit de competitie of ook transformer like bots..

JvL:
Klinkt interessant. Maar jij hoeft dus alleen een foto te maken en dan ben je klaar met deze challenge?  ;D


--- Citaat van: P D op 05 juni  2015, 19:31:14 pm ---Dat is ook toevallig, ik ben al enkele weken bezig met een echte robot te bouwen :) :) ;D
Dat is ook de reden dat ik de laatste weken niet meer zo aktief ben met Blender.
Ik heb een microcontroller (Arduino) gekocht en ben nu bezich met C++ onder de knie te krijgen. Lukt al aardig. Gelukkig niet zo moeilijk dan Blender. Leuk en goedkoop aparaatje zo'n Arduino, en zeer veel mogelijkheden. Nu nog even wachten op wat onderdeeltjes uit China.

--- Einde van citaat ---

Mortalae:

--- Citaat van: ijp op 05 juni  2015, 16:38:06 pm ---Ik hoop net als JvL dat het ook fantasie bots/ Transformers mogen zijn.

--- Einde van citaat ---

+1

blenderbrammetje:
Ha ha , jij ook al , JvL ? :)
Die Arduino's zijn kennelijk echt leuk. Maar ja , vroeger op de MSX club zaten er al lui robots te besturen via de cartridge-slots....
Hilarisch. Het is ook leuk. Voorlopig geen tijd voor...

Kan zo'n ding ook nog een beetje rekenen of is tie echt alleen voor besturing , een microcontroller ?
Hij is toch programmeerbaar.  :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie