Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 92
976
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 17 maart 2015, 18:36:37 pm »
Goed bezig jongens... Vaak juist heel leerzaam om iets te maken dat je normaal zelf niet uit zou kiezen...
Een goed blenderaar maakt alles, op den duur....
Ja ja mijn Dartboard is af , nu nog eens zien hoe we hier een creatieve render van maken..
Wat voor sfeertje , wat valt er te reflecteren evt... Beweging ? ;)

Succes dames en heren.... ::)

977
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 15 maart 2015, 00:16:33 am »
Ha ha , die Zaph , melig.... :)

Nu voel ik me uitgedaagd... Ten slotte bestaan dartpijlen slechts uit basisvormen  , het bord ook....

De wedstrijd zal moeilijk te winnen zijn op modelleer kwaliteiten dus...
Dat word belichting , originele hoeken en een extraatje.... 8)

Aangezien zowel de essentie als de humor van darten al gevangen zijn , ga ik proberen jullie met visuele pracht en praal te imponeren....
Ja , spiegeltjes en kralen werkt nog steeds... :)

978
Experimenten / Re: Camera tracking
« Gepost op: 12 maart 2015, 14:20:58 pm »
Wreed !  8)

979
Community suggesties / Re: Cycles Material Database
« Gepost op: 12 maart 2015, 14:15:10 pm »
Vind ik ook ...
Ik ben zelf nog maar net met cycles begonnen maar ik zou zo'n database toejuichen...
In het begin zou ik gebruik maken van de materialen , overstappend op eigen materialen ,
die wellicht op Database-materialen zijn gebaseerd of geinspireerd.... :)

980
Eindresultaten / Re: Fantasy brug
« Gepost op: 16 februari 2015, 01:14:39 am »
Ik mis een zijkant , railng en een ophang op verstevigingsconstuctie....
Dat zou automatisch veel dieptewerking toevoegen...
Wel mooi werk...:)

981
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 16 februari 2015, 01:12:24 am »
Mooi die Focus Zaph , is dat gewoon Blur ?

982
Eindresultaten / Re: Derde Auto
« Gepost op: 10 februari 2015, 17:14:56 pm »
Een Car Rig maken lijkt me niet het probleem , ik animeer weleens wat ,
ik kijk wel ff in een tutorial voor hoe ik het stuurgedeelte moet doen....

Ik was inderdaad van plan om met motion tracking , en beelden met een duidelijk te herleiden perspectief te werken..
nou ja , je ziet het binnenkort, kan een paar weken duren.... :)


983
Eindresultaten / Derde Auto
« Gepost op: 09 februari 2015, 16:46:34 pm »
Kijk , mijn derde auto , nu heb ik er drie , tijd voor een animatie !
Ik was van plan om bij wijze van Experiment videomateriaal te zoeken waar deze drie auto's
in ge"blend" kunen worden... Cockpitvieuws van de weg en vanuit de auto een zijgezicht van de omgeving ofzo...
Komt goed.... Ik heb al wat ervaring met particle systems voor de rook en het zand....
Nog iets op de spiegelingen verzinnen......

https://www.youtube.com/watch?v=z34m_535mh0

984
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 04 februari 2015, 16:29:33 pm »
Erg mooi. Wel een wat donkere foto....
leuk behangetje ook...

Ik zou wat meer geel sfeerlicht gebruiken, maar dat is maar een idee....
Krijg je misschien ook een beetje zo'n Sepia - sfeertje van....
Ten slotte had je in die tijd ook vaak van die lampen in een gekleurd glazen bol.... :)

985
Onderhanden werk / Re: Tweede Auto
« Gepost op: 04 februari 2015, 16:25:17 pm »
Ha ha ! :)

Ja maar ik ben zo iemand die eerst het maximale uit de blender renderer wil halen ,
zo leer je ook alle mogelijkheden van het programma kennen , maar goed.
Ik weet dat je met de blender-renderer ook autolak kunt maken.....

In deze scene was ook te weinig te weerspiegelen , dat komt goed.
Ik zal na het filmpje dat ik nu aan het renderen ben een cycles-image maken om te vergelijken, maar dan
moet ik alles een nieuw materiaal geven enzo. :) Cycles biedt meer realisme en bouncing.....en heeft snelle ambient occlusion....
Alles heeft voor en nadelen.... De Auto's komen in een animatie.... Het is maar een oefening  :o

986
Onderhanden werk / Re: Tweede Auto
« Gepost op: 02 februari 2015, 19:11:59 pm »
Ja , mooie lak maar is ook weer cycles....
 8)

987
Eindresultaten / Re: Nieuwe Pleedeur...
« Gepost op: 01 februari 2015, 22:06:27 pm »
Koos2 , leuk dat je ervan genoten hebt, dat waren mijn eerste tekenfilmpjes , gemaakt in 3d Max....
Moeilijk riggen en animeren vond ik dat , behalve de eenvoudigste dingetjes...

Je hebt me al op het idee gebracht om er ook daadwerkelijk een toiletpot in te bouwen....

De spiegeling en doorschijning is mooi omdat ik speciaal daarvoor de plee van binnen betegeld heb met een textuur met bump...
Gewoon raytraced solidified Glass in de Blender renderer....  ???

988
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 01 februari 2015, 22:02:24 pm »
Hmmm , al mooi snoep gezien... Ik doe ook mee hoor !  :-\ :o

989
Onderhanden werk / Re: Tweede Auto
« Gepost op: 01 februari 2015, 21:58:31 pm »
Ok , nu zijn de foutjes eruit , check mijn lak ,
Had ik misschien een andere shader moeten gebruiken voor meer metallic-look....
Hoewel ik eerst nog drie andere animaties af ga maken,

Zijn de auto's erg geschikt om een scene mee te proberen.... De derde is bijna af....

https://www.youtube.com/watch?v=Gl4EyyG97rY

990
Modelleren / Re: hulp vraag
« Gepost op: 29 januari 2015, 00:55:49 am »
Inderdaad , Ctrl R bespaart hier heel veel polygonen en nutteloze loops...
Nadat je één keer hebt geklikt kun je nog van plaats veranderen , of zoals Ijp zei , meerde loops met je scrollwieltje tegelijk maken, parralel...:)

Twe horizontaal en twee verticaal en je hebt je deur of raam.  8)

Pagina's: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 92