Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 292
3826
Animaties / Re: B-RAM Sportscar
« Gepost op: 19 februari 2014, 22:42:38 pm »
Knap hoor dat ziet er heel goed en de wielen zijn heel goed gelukt.

3827
Blender Interface / Re: gescande tekening
« Gepost op: 19 februari 2014, 15:07:01 pm »
Lidwien dat kan met het programma Inscape dit is net als Blender free and open source.
Je hebt geluk dat ik heel wat tutorials bij elkaar heb gespaard dus hier de tutorials die je nodig hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=ows2QTiMRPg
Als je de curves hebt geconverteerd naar mesh kun je ze het beste even opknappen omdat er heel wat onnuttige edges in zitten.
zie hiervoor deze tutorial is ook heel handig voor tekst.
http://www.youtube.com/watch?v=AG9pz1hMEXQ
Succes. ;)

3828
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 18 februari 2014, 23:04:06 pm »
Handen dat was voor mij een hele klus daar zal er niet gauw meer aan beginnen  ;)
Maar de handen zien er bij jou heel goed uit.

3829
Leden stellen zich voor / Re: even voorstellen
« Gepost op: 18 februari 2014, 22:56:11 pm »
Reekje,
Welkom op dit forum en ik hoor het al wel je grootste afwijking is nu Blender ;) maar zonder gekheid je bent met elke afwijking welkom op dit forum.
Dus heb je ergens hulp bij nodig dan zijn er zeker leden die je hier kunnen helpen.
En je probleem met de spelling ben je zeker niet de enige ik ben ook heel blij met de spelling controle, heel handig  ;)
Succes met Blender.

3830
Blender Interface / Re: image or movie
« Gepost op: 17 februari 2014, 23:45:08 pm »
Henk,
Ik kan er een heel verhaal van maken maar als je deze tutorial bekijkt dan moet het zeker lukken.
Lukt het dan nog niet dan moet je je blend.file  bvb met dropbox delen zodat we kunnen kijken wat er mis is.

http://www.youtube.com/watch?v=1nCJfC2p ... re=related
Succes.

3831
Animaties / Re: B-RAM Sportscar
« Gepost op: 17 februari 2014, 20:33:50 pm »
Blenderbrammetje, ziet er goed uit maar jammer van de deuk. ;)
Is de deuk er niet uit te halen met Sculpt mode en wegpoetsen met F Polish.

3832
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 16 februari 2014, 09:45:35 am »
Heel mooi hoor maar als je dan toch bezig ben, kun je misschien de lokken op haar voorhoofd ook laten bewegen als ze voorover buigt. :)
Om die lokken te laten bewegen zou ik het geduld niet kunnen opbrengen, ik vindt het eigenlijk al mooi genoeg. ;)

3833
Blender Interface / Re: image or movie
« Gepost op: 16 februari 2014, 09:35:40 am »
Henk probeer dit eens maar maak een mapje op je computer met daarin je blend.file en de image.png die je wilt gebruiken op je bewegende kaart.

1: selecteer je bewegende kaart.
2: Ga naar Textuur in het rechter menu en kies image or movie en bij open, klik op het kruis en verwijder je de bestaande image.
    Klik nu op open en zoek je de image.png image in de map die je hebt aangemaakt.
3: Zet bij Mapping/ genereted op UV.
4: Bij Default boven in de balk kies je UV Editing.
5: Zet rechter venster 3d View in Edit mode.
6: Klik onder in de balk in het linker scherm de UV/image-Editor, hier zie je New klik rechts je op het kruis, nu verwijder je ook hier de bestaande image
    klik nu naast New op het A4 tje en kies je image.png image die zie je hier gelijk te staan.
7: Zet Blender boven in de balk weer op default en zet hem onderin de balk Naast Edit mode op textuur
     Nu moet je de image.png zien op de bewegende kaart.

3834
Modelleren / Re: modeling
« Gepost op: 14 februari 2014, 17:37:05 pm »
Nee het lijkt niet zo maar het is allemaal zo makkelijk en soepel als je een beetje kunt kleien.
En bekijk de tutorial heel goed voor Toplogy/ Enabel Dynamik  en de andere opties dan is het een fluitje van een cent.
Dus het is heel belangrijk dat je bijvoorbeeld weet wat Collapse Short Edges inhoud.

Bekijk de tutorial goed en Gewoon beginnen.
Het is simpel als je kunt kleien Succes.

3835
Eindresultaten / Discobal.
« Gepost op: 14 februari 2014, 16:17:19 pm »
De Blender image die ik had ingestuurd naar BlenderNation Weekend Contest toch maar even bijgewerkt met een Discobal en licht, ik vindt hem nu wel af. ;)

3836
Animaties / Re: Layered Plane Special Effects
« Gepost op: 14 februari 2014, 11:41:28 am »
Blenderbrammetje,
Ziet er goed uit maar kun je misschien iets met de node editor met de glare node/fogglow en een blur node.

3837
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 februari 2014, 11:32:54 am »
JvL,
Je kunt trots zijn dat je dat voorelkaar heb gekregen ziet er heel goed uit.
Bij mij was dat met die knie ook een probleem maar ik had dat opgelost door mijn mangazusje minder te laten bewegen :D
Je kan zien dat je een doorzetter bent en dat gaat zeker nog mooier worden ;)  :shock:

3838
Modelleren / Re: modeling
« Gepost op: 14 februari 2014, 11:23:39 am »
Ook voor Sculpt mode is er een tutorial als je deze hebt gezien dan kun je zeker vooruit dus ik ben benieuwd naar je eerste sculpt.
http://www.youtube.com/watch?v=opsKPCCFbr4
Toevallig heb ik ook een sculpt onderhanden

Maar let in het begin op dat je niet gelijk met teveel detail begint omdat je computer niet voorruit te branden is.
Een behoorlijk krachtige computer is geen overbodige luxe.  ;)
succes.

3839
Modelleren / Re: modeling
« Gepost op: 13 februari 2014, 19:14:03 pm »
Bekijk eerst even deze tutorial
http://cgcookie.com/blender/lessons/3-modeling/

Deze tutorial is om een hoofd te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=lPb4Cwo8xtc

Dit zijn 7 Blender Cookie tutorials  met deze video's leer je omgaan met mesh topology modeling.
Als je op deze website ben scrol dan naar beneden daar staan de 7 tutorials.
http://cgcookie.com/blender/cgc-courses ... ollection/

Succes nu moet het zeker lukken.

JvL :D daar was ik al mee bezig ;)

3840
Animaties / Re: Layered Plane Special Effects
« Gepost op: 11 februari 2014, 20:56:04 pm »
Het ziet er goed uit!
Maar ik ben benieuwt of je de buiten kant van de vorm ook minder hard kan maken, door het uitfaden zodat het er dan mystieker uitziet  :idea:

Pagina's: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 292