Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 ... 122 123 [124]
1846
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 16:22:33 pm »
Tof forum hiero...bedankt voor de snelle reacties.
Als ik uitgewerkt ben ga ik weer lekker ff stoeien met blender.... 8)

1847
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 12:54:48 pm »
Excuse my unknowing....driver?...google... :P

1848
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 12:40:20 pm »
Die ga ik straks proberen wil.....en met shape keys morpht blender direct naar de gefinshte shape I.p.v. te 'groeien', JvL....In ieder geval bedankt voor jullie reacties...

1849
Animatie en Rigging / Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 10:40:07 am »
Beste,

is het mogelijk om een path 90 graden te laten `knikken`...
Ik wil voor een animatie een kant van de cube(bijv. de linkse face) extruden en dan 10 blender units verder 90 graden naar links verder laten groeien en dan een x aantal units weer 90 graden naar rechts....als een soort vierkante snake....en dit dan animeren....of moet ik dit anders doen?
 ???

Pagina's: 1 ... 122 123 [124]