Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: [1] 2 3 ... 290
1
Modelleren / Re: tuinstoel/bank
« Gepost op: 04 september 2023, 17:56:41 pm »
Zoals Xan al zegt maar dan heb je hier de tutorial er van
https://youtu.be/Ve9h7-E8EuM?feature=shared
Aan het einde van de tutorial zie je hoe je een curve object omzet naar Mesh

2
Modelleren / Re: tuinstoel/bank
« Gepost op: 03 september 2023, 18:16:14 pm »
Het is nog niet zo handig om de file te downloden dus heb de file niet.
Maar als ik de foto's bekijk dan zie ik curves maar heb je die curves omgezet naar mesh zodat alle onderdelen een mesh object zijn.

3
Over Blender / Re: Blender render files
« Gepost op: 29 juli 2023, 15:23:52 pm »
Sorry maar ik zou het niet weten maar misschien zijn er nog andere blender fanaten die nu thuis zitten omdat het buiten regent en wel een oplossing hebben.  ;)
Succes.

4
Eindresultaten / Re: psd layers addon
« Gepost op: 29 juli 2023, 15:20:37 pm »
Knap stukje werk verricht. :)

5
Animatie en Rigging / Re: Vraagje
« Gepost op: 08 juli 2023, 09:20:18 am »
Ik ben nie zo thuis in riggen maar ik denk dat je deze moet hebben

https://youtu.be/M92KPLczuzI

6
Eindresultaten / Re: Stage design
« Gepost op: 03 juli 2023, 16:43:15 pm »
En dat met een gave lichtshow zal het er spectaculaire uit zien. 8)

7
Hardware / Re: NVIDIA Drivers
« Gepost op: 03 juli 2023, 10:50:25 am »
Dit ben ik een keer tegen gekomen omdat soms de verkeerde driver wordt geinstalleerd.

If you are a content creator who prioritizes stability and quality for creative workflows including video editing, animation, photography, graphic design, and livestreaming, choose NVIDIA Studio Driver.

If you are both a gamer and creator, choose Game Ready Drivers.

8
Eindresultaten / Re: kasteel
« Gepost op: 29 juni 2023, 14:11:14 pm »
Mooi gemaakt ziet er goed uit Roobol
Ik moet ook weer eens iets gaan maken maar mijn inspiratie is weg :-[

9
Modelleren / Earth Modeler Add-on
« Gepost op: 25 juni 2023, 10:34:03 am »
Andrew Price Blender Guru heeft dit bericht gedeeld en dit bericht gaat over de Earth Modeler Add-on | 3D Google Earth (City/Terrain) inside Blender.
Dus hier de video van de Earth Modeler Add-on

https://youtu.be/80GrFXFOayE

10
Leden stellen zich voor / Re: FF voorstellen en vraagje
« Gepost op: 24 juni 2023, 10:33:13 am »
Welkome Stoelio1984
Je ziet het is momenteel niet druk hier met het mooie weer maar er zijn er altijd wel een paar die met dit weer de computer aan hebben ;)
Als ik in MakeHuman een figuur maak en in het tab Geometries het een kleur geen en in Materials kleding dan Export ik deze als Collada (dae).
en in de map waar ik het naar toe exporteer daar zit dan een map Textuur in en de file.dae
de importeer ik dan in Blender als Collada (dae).
en dan heeft het model kleur.
Succes.

11
Modelleren / Re: svg import
« Gepost op: 16 mei 2023, 11:43:11 am »
Laad dan je affinity designer bestand in Inkscape en exporteer dat als Paint.svg bestand. ;)

12
Modelleren / Re: svg import
« Gepost op: 16 mei 2023, 09:53:16 am »
Ik heb in Inkscape een .svg file gemaakt en geƫxporteerd als Paint .svg en dat werkt in Blender 3.5 gewoon goed.


13
Materialen en Texturing / Re: hulp bij UV unwrap + seams (naden)
« Gepost op: 06 mei 2023, 11:00:32 am »
Om het goed te krijgen kun je werken met Mark Seam

Uv Editing in het Nederlands
https://youtu.be/dHie_kyx370

En deze in het Engels
Kijk voor unwrap een Cylinder op tijdlijn 22:35 dan wordt het wel duidelijk.
https://youtu.be/qa_1LjeWsJg

https://youtu.be/Y7M-B6xnaEM

14
Onderhanden werk / Re: gras
« Gepost op: 21 april 2023, 23:09:19 pm »
Ziet er mooi en lekker zacht uit.

15
Je kunt het met de UV editor doen
https://youtu.be/fthcqufSA3U

Of Procedural Materials
Succes.
https://youtu.be/66lvjTVu06c

Pagina's: [1] 2 3 ... 290