Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - PKHG

Pagina's: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 48
571
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 10 januari 2014, 11:22:50 am »
Ui Ui Ui, wat mooi!
Heb Blender al heel lang links laten liggen, maar dit ziende, krijg ik er weer flink wat  zin in ...

Groetjes
      Peter

572
Mededelingen / Re: Gefeliciteerd!!!!!
« Gepost op: 30 mei 2013, 15:30:30 pm »
Hallo, allemal,
Ben lang niet meer met Blender bezig geweest ...

Maar ik vind het wel leuk om maar weer te beginnen ... Zodra mijn "stepwise" weer werkt kom ik (vermoedelijk) weer aktief terug ...


In elk geval leuk, dat het 1jarige met een eigen naam wordt gevierd :D

Groetjes
    Peter

573
Animaties / Re: Twee aarde Animaties.
« Gepost op: 23 december 2012, 17:39:02 pm »
Had ik al gezien, was misschien de aanleiding om naar het maken van te kijken (en vergeten hoe ik dat liet doen  ;) )
Ik geloof ik had er een programma voor gevonden ... na ja zo gaat dat met oudjes, als ze het niet netjes dokumenteren, wat zij zo doen  :)

574
Leuterhoek / Re: Prettige Feestdagen.
« Gepost op: 23 december 2012, 17:36:55 pm »
Ja, ... alleen zou ik de zwarte achtergrond 'niet' willen hebben ..., heb ik toen niet aan gedacht ..., ik zal zien hoe en of het (niet te moelijk) bij een nieuwe poging ... transparerant kan zijn ... werk voor kerstmis ;-)

575
Animaties / Re: Twee aarde Animaties.
« Gepost op: 23 december 2012, 12:34:41 pm »
Dit is 'mijn' planeet:



Echte 'wereld' plaatjes van Wil zijn 'anders'   :D ... leuk gedaan!

576
Leuterhoek / Re: Prettige Feestdagen.
« Gepost op: 23 december 2012, 12:31:12 pm »
Bedankt Wil, leuk toch!
En hier mijn bijdrage al jaren geleden nagebouwd, werk aan een nieuwe ...

Zie  tutorial http://vimeo.com/32864430,

577
Andere software / Structure Synth
« Gepost op: 23 november 2012, 12:17:39 pm »
Raar maar vermodelijk toch leuk (free) programma.
Exporteert *.obj  die naar Blender importeren kan dus!

Hier een voorbeeld:



En dit plaatje is met de originele kleurindeling van Synth gemaakt, een script heeft de kleuren
van de naam geplukt  :)


578
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 22 november 2012, 16:06:51 pm »
Wil, zo iets leuks heb ik nog nooit voor elkaar gekregen,   eventjes een gebed ... eventjes het evenwicht vinden  en voorzichtig stap voor stap en de dan de 'juich-sprong'  en afgang!!  Gefeliciteerd!!!!  :D

579
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 07 november 2012, 18:26:10 pm »
Hmm... inderdaad heb je vermoedelijk het 'schuiven' van kunnen verwijderen..

De film loop nu zo traag (de provider?, mijn verbinding kan wel >= 3MB/sec aan), dat het ondanks de verbetering er minder mooi OP MIJN PC  is dan poging 1.
Misschien moet men eerst alles ECHT downloaden ... (helaas).

580
Animatie en Rigging / Re: Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 30 oktober 2012, 08:56:27 am »
Hi Wil,
Het ziet er fantastisch uit!

En meteen een 'echt' kunstwerk, super!

581
Animaties / Re: Objecten kapot maken?
« Gepost op: 23 oktober 2012, 17:40:29 pm »
Ja, ik denk, dat het of hetzelfde of bijna hetzelfde is. Scorpioen81 is daarmee bezig ...

582
Animaties / Objecten kapot maken?
« Gepost op: 23 oktober 2012, 12:13:45 pm »
Met een goede addon kun je zo objecten kapot maken, opdelen in ... delen.
De addon is ook zo, dat men in de GE iets 'kapot' kan schieten ....

Na ja een (slechte, eerste) impressie:



Start van het geheel: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?247559-WIP-Blender-Destructability-Editor

583
Over Blender / Re: Vertaling Blender
« Gepost op: 22 oktober 2012, 15:42:08 pm »
Mark, ik had de uitnogigin voor het project gezien en niet onmiddelijk geactiveerd en nu
is die zoek:
Graag nog een keer als het kan?
Groetjes
        Peter

584
Leuterhoek / Re: Pythonista
« Gepost op: 21 oktober 2012, 21:59:44 pm »
Gaat redelijk goed of zelfs zeer goed, er zijn twee rien extra totsen, die men vaak nodig heeft en de voorstellen wat het zou kunnen worden zijn ook bijzonder goed, alsmede een history knop

Ik mis een iets bij een 4000 lange tekst naar beneden kommen valt mij (nog) niet mee ; turtle.py is zo lang en ben ik aan het converteren, geen TK, maar IOS moet worden gebruikt

585
Over Blender / Re: Vertaling Blender
« Gepost op: 21 oktober 2012, 13:42:14 pm »
Mark, je mag proberen mij erbij te halen.

In het project staan al de te vertalen onderdelen?

groetjes

Pagina's: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 48