Topic: make a piece a day  (gelezen 558611 keer)


Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #660 Gepost op: 03 november 2016, 18:46:18 pm »
Eerst mijn bollen met gloeilichtjes in beweging. Maar goed dat kost een nachtje renderen....
Update...
Zo te zien twee. op 200 samples 7.45 minuten per frame...
« Laatst bewerkt op: 05 november 2016, 14:18:23 pm door blenderbrammetje »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #661 Gepost op: 06 november 2016, 15:35:40 pm »
nieuw kunstwerkje in mijn atelier... ;D


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #662 Gepost op: 06 november 2016, 15:44:08 pm »
Lekker hoor, zo'n werkruimte voor jezelf.  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #663 Gepost op: 06 november 2016, 16:47:16 pm »
met assistente  8)


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #664 Gepost op: 06 november 2016, 17:04:06 pm »
 ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #665 Gepost op: 06 november 2016, 18:26:18 pm »
Lekker bezig Rozz.
Dat dat Blenderen nog lukt me z'n assistente   ;D

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #666 Gepost op: 06 november 2016, 22:19:15 pm »
Toch nog een animatie met geluid gemaakt.
Zonder de mondbewegingen aan de audio te koppelen helaas.
Maar ik kom steeds een stapje verder. Ik heb net zij aanzichten van mijn karaktertjes gemaakt.
Kunnen ze wegrennen.... Ha ha... :)

https://www.youtube.com/watch?v=Z4jYXHHaCJg&feature=youtu.be

« Laatst bewerkt op: 07 november 2016, 00:00:13 am door blenderbrammetje »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #667 Gepost op: 06 november 2016, 22:31:59 pm »
Leuke stijl heel geinig gemaakt.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #668 Gepost op: 07 november 2016, 07:19:04 am »
Daar gaan nog grappige dingen mee gebeuren denk ik zo..top

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #669 Gepost op: 07 november 2016, 09:50:09 am »
Ziet er grappig uit. Bij dergelijke filmpjes draagt de beperking bij aan de humor. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik versta niet wat er gezegd wordt.

Offline Ezra

  • Member
  • *
  • Berichten: 206
    • Bekijk profiel
« Reactie #670 Gepost op: 07 november 2016, 19:22:51 pm »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #671 Gepost op: 07 november 2016, 22:27:28 pm »
Koos2 , je bent niet de enige. Ik doe die eerste ff opnieuw. De stemmetjes een tikje minder versnellen ,i.p.v. 69% bv. 50% , en wat langzamer inspreken.
De toonhoogte was goed. Plus ik miste de laatste opmerking , het mondje bewoog al wel. Het was maar een proefanimatie , maar is uitgegroeid tot een heus filmpje... :)

Inmiddels is het derde shot al gerendert , ze rennen weg.
Het tweede shot is met Rutte en Gerard Bouman. Hij geeft opdracht de jongens neer te schieten.... Moet ik nog ff animeren en inspreken....
Het leukste van dit werkje is dat het met "branched path tracing" zo snel rendert dat ik het gewoon zie bewegen. 1,5 tot 1,9 seconden per frame...
Ik post morgen het eerste resultaat van verschillende shots die geknipt worden.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #672 Gepost op: 08 november 2016, 09:44:38 am »
@Ezra: Leuke prikkel.

@Blenderbrammetje: Ik ben erg benieuwd!

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #673 Gepost op: 08 november 2016, 10:00:22 am »
Beide projecten maken mij ook nieuwsgierig welke kant het op zal gaan.

@Ezra: Fluid sim?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #674 Gepost op: 08 november 2016, 12:32:34 pm »
Knap gemaakt heb je er misschien de Build modifier bij gebruikt :o