Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - GuusJ

Pagina's: 1 [2]
16
Blender Interface / CUDA kaart wordt niet herkend ?
« Gepost op: 06 juni 2018, 14:45:39 pm »
Beste Blender gebruikers,

Ik heb een probleem met mijn Quadro K4200 kaart. Hij word in Blender niet gezien/herkend.
Zie bijgevoegde knipsels. Ik heb de laatste drivers geinstalleerd.

Kent iemand dit probleem.

Groet Guus





17
Modelleren / Doorsnijden model
« Gepost op: 02 juni 2018, 10:30:22 am »
Ik heb een vraag over het doorsnijden van een model in Blender. Ik krijg dit (deze) bestand(en) aangeleverd als solids in DXF format.
En ze moeten om er een exploded view van te maken in de lengte (X-as) worden doorgesneden. Hoe kan ik dat in Blender het beste
(snelste) doen ? En worden de open gaten dan automatisch gesloten ?

Alvast bednakt voor jullie reacties  ;D

18
Leden stellen zich voor / Even voorstellen: Guus Jansen a.c.e.
« Gepost op: 07 mei 2018, 10:41:33 am »
Goedemorgen,

Dit is mijn eerste, en hopelijk niet de laatste, topic op deze site.
Mijn naam is Guus Jansen, ben 3D visualisator en tekenaar sinds 2015. Mijn werk bestaat voornamelijk
uit technische details en animaties. Voorheen gebruikte ik daarvoor bijna altijd 3DS Max. Soms in combinatie
met Inventor. Maar mijn licenties hierop zijn bijna verlopen. En beide programma's zijn niet meer te koop.
Alleen nog te huur. Dus ik denk voorzichtig na over een alternatief.
De resoluties waarmee ik meestal werk is 9550x 4500 pixels @ 200 dpi en 19.100 x 9000 @300 dpi.
Mijn "platen" worden gebruikt op beurzen en voor documentatie doeleinden.

Mijn vraag aan jullie (als ervaren ? Blender gebruikers). Kan ik in Blender dezelfde professionele
resultaten halen als in 3ds Max i.c.m. VRAY ?
Met name de grootte van de afbeeldingen in het aantal pixels als het aantal DPI zijn hierin van
groot belang.

Met groet,

Guus Jansen a.c.e.
3D Designer   8)


Pagina's: 1 [2]