Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - wpostma

Pagina's: [1]
1
Experimenten / Oculus quest 2 en blender
« Gepost op: 03 mei 2021, 20:49:05 pm »
Ik overweeg een Oculus quest 2 te kopen.

Weet iemand of deze ook samenwerkt met blender.

Ik lees wel van alles over Oculus Rift S en blender maar niets over Quest 2.

Wie kan mij helpen.

2
Hulp / Animation nodes koppelen aan de standaard nodes
« Gepost op: 04 maart 2018, 19:13:21 pm »
Hallo,

Ik heb Animation Nodes (AN Tree) toegevoegd aan de Nodes editor. Maar nu wil ik nodes uit beide groepen in één node tree gebruiken.  Kan dat??? Zo ja hoe doe ik dat?

3
Afgeronde scripts en thema's / Hoe maak ik mijn eigen nodes
« Gepost op: 25 november 2016, 12:42:37 pm »
Ik ben de laatste tijd aan het spelen met nodes en dat bevalt mij heel goed.

Nu ben ik opzoek naar een site of video waarin wordt uitgelegd hoe ik mijn eigen nodes kan maken. Dus niet het maken van een goup node, maar van een echte node.

Ik kan hierover bijna niets vinden... Wie kan mij helpen??



4
Game Engine: vragen en discussies / Hoe werk de game engine
« Gepost op: 14 maart 2014, 15:54:39 pm »
Hallo,

Ik ben op zoek naar informatie hoe de game engine technische werkt.

Uit welke onderdelen bestaat de game engine en hoe werken deze samen.

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede handleiding mbt. scripting in de BGE..

Wie kan mij helpen...

Groetjes Wout.

5
Leden stellen zich voor / Wout stelt zich voor
« Gepost op: 07 januari 2014, 23:07:10 pm »
Mod: bericht afgesplitst van een ander voorstelrondje. Regel is: iedereen zijn eigen voorstelpost
Hallo iedereen,

Ik ben Wout Postma. Ben nu ongeveer een half jaar aan het stoeien met blender en python.

Met name interactiviteit met de gameengine in combinatie met beeld, geluid en data boeit mij erg.

Ben op dit moment bezig om een 3D lichtorgel te bouwen. Maar ben ook aan het experimenten met augmented reality en hologram project.

Leuke onderwerpen die mij heeeeeeel veel energie geven en misschien kan ik ooit een boterham mee verdienen.

Groetjes Wout

6
Hulp / Error: Unable to find vcvarsall.bat
« Gepost op: 17 december 2013, 19:59:44 pm »
Hallo,

Ik ben bezig met interactieve muziek in BGE.

Ik wil gebruik maken van SoundAnalyse (versie 0.1.1).

Als ik het commando: "python setup.py install" uitvoer, krijg ik de volgende foutboodschap:
building 'analyseffi' extension
error: Unable to find vcvarsall.bat...

Wat moet ik doen...

Ik maak gebruik van Python 3.3 op een windows 7 32 bit computer.

7
Hulp / Debuggen in Blender/Python
« Gepost op: 12 december 2013, 20:29:41 pm »
Ik ben code aan het schrijven in Python.

Maar helaas gaat het af en toe fout.

Nu is het moeilijk om de fouten op te sporen.

Daarnaast wil ik begrijpen wat code doet.

Is het mogelijk om de python-code te kunnen debuggen binnen Blender

8
Game Engine: vragen en discussies / Objecten laten bewegen op muziek
« Gepost op: 08 december 2013, 19:57:06 pm »
Hallo,

Ik wil 3D objecten realtime laten wegen op muziek.

Volgens mij kan dit alleen in de game engine...

Het liefst via de Line In/Microfoon ingang..

Wie kan mij helpen...

Groetjes Wout

9
Animatie en Rigging / Transformeren van objecten
« Gepost op: 17 oktober 2013, 20:50:53 pm »
Hallo,

Ik wil graag dat het ene object in het andere object veranderd via animatie.
Bijvoorbeeld een kubus wat verandert in een bal of het ene woord wat verandert in een ander woord. etc.

Wie kan mij hierbij helpen.

Groetjes Wout.

Pagina's: [1]