Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 119 120 [121] 122 123 124
1801
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 30 april 2014, 21:56:01 pm »
Het model is voorlopig goed ik ga aan de slag om veren te maken,van een kalekip kan je niet plukken.


1802
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 29 april 2014, 12:31:10 pm »
Ik ken de tool niet ik gebruik veel smooth vertex en werkt prima voorlopig :) ik probeerde eerst diverse technieken nu maakt ik er 1 voor mezelf eigen :), ja het modeleren gaat al een beetje nu ik t programma door heb en sinds 2,7 die erg stabiel is daarvoor zat ik constant met dubbele vertexen nu af en toe.
Ik maak kip op zijn Indisch  naar eigen recept:) , tijd geleden trouwens goed plan!

1803
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 29 april 2014, 11:47:13 am »
Een update van de kip, ik had een foto van een olie doek gevonden deze modelleert zeer makkelijk.





1804
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 29 april 2014, 09:08:41 am »
Ik ben nu bezig met een kip voor op de ranch.



1805
Animaties / Re: Logo Animatie met compositing
« Gepost op: 28 april 2014, 00:12:42 am »
Mooi gedaan :o

1806
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 27 april 2014, 23:53:04 pm »
Een eerste stal gebouwd uit losse planken wel grappig om te doen





1807
Leuterhoek / Re: Mijn 400ste post
« Gepost op: 27 april 2014, 15:53:24 pm »
Ik wacht nog even, en gefeliciteerd met het bijna 2 jarig bestaan.

1808
Leuterhoek / Re: Community project
« Gepost op: 27 april 2014, 15:51:55 pm »
De animo is er de skills nog niet:)
Het concept met games ben nog helemaal niet aan toe .
Lijkt me wel leuk om een bijdrage te leveren indien niet te moeilijk.

1809
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 27 april 2014, 14:37:18 pm »
Het paard laat ik even rusten bij gebrek aan inspiratie om het model te verfijnen en ben overgestapt naar de scene  om wat schuren en stallen te maken.


1810
Modelleren / Re: Subdivision probleempje
« Gepost op: 27 april 2014, 14:26:22 pm »
Blender en zijn mogelijkheden, wat IJp zegt :)

1811
Modelleren / Re: Subdivision probleempje
« Gepost op: 27 april 2014, 14:10:42 pm »
Goedemiddag en welkom:)
Als ik het zo bekeek en even heb getest gaat het goed 6 x subdividing geeft 131074 faces bij de start 32 +2 de boven en onderkant gerekend als 1 face.
Subdividing pakt automatisch de richtingen op.
Als je het anders wil pak de looppcut erbij.
Ik denk dat hij is gestart met een cilinder die 16 vertexen in het rond is i.p.v. 32.
En het modeleren hoef je niet perse te doen zoals beschreven staat er zijn vele manieren om tot resultaat te komen.

1812
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 24 april 2014, 12:58:40 pm »
Weer wat vooruitgang geboekt en vele problemen tegen gekomen die uiteraard op te lossen zijn  kost weer wat studie :)
ik heb de bones ingevoegd en een korte ruwe vol met fouten staande animatie gemaakt ik was nieuwsgierig :)https://www.youtube.com/watch?v=bjSj6hvKzu8&feature=youtu.be
De animatie is gebaseerd op de foto op pagina 1 de 12 afbeeldingen van hoe een paard loopt .
De render tijd is slechts een paar minuten alles is laag ingesteld toch een redelijk resultaat voor 160 frames

1813
Leden stellen zich voor / Re: Stel jezelf voor
« Gepost op: 24 april 2014, 12:54:40 pm »
Welkom ik zit hier ook nog niet zo lang een aanrader en leuk.:)

1814
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.
« Gepost op: 23 april 2014, 14:57:44 pm »
Mijn paard in de verkeerde film :) een beetje aan het spelen met de zwartwit foto's en de scene.




1815
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 23 april 2014, 14:55:09 pm »
Het ziet er mooi uit het was het wachten waard  :)

Pagina's: 1 ... 119 120 [121] 122 123 124