1801
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt. 1802
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.« Gepost op: 29 april 2014, 12:31:10 pm »
Ik ken de tool niet ik gebruik veel smooth vertex en werkt prima voorlopig ik probeerde eerst diverse technieken nu maakt ik er 1 voor mezelf eigen , ja het modeleren gaat al een beetje nu ik t programma door heb en sinds 2,7 die erg stabiel is daarvoor zat ik constant met dubbele vertexen nu af en toe.
Ik maak kip op zijn Indisch naar eigen recept:) , tijd geleden trouwens goed plan! 1805
Animaties / Re: Logo Animatie met compositing« Gepost op: 28 april 2014, 00:12:42 am »
Mooi gedaan
1807
Leuterhoek / Re: Mijn 400ste post« Gepost op: 27 april 2014, 15:53:24 pm »
Ik wacht nog even, en gefeliciteerd met het bijna 2 jarig bestaan.
1808
Leuterhoek / Re: Community project« Gepost op: 27 april 2014, 15:51:55 pm »
De animo is er de skills nog niet:)
Het concept met games ben nog helemaal niet aan toe . Lijkt me wel leuk om een bijdrage te leveren indien niet te moeilijk. 1810
Modelleren / Re: Subdivision probleempje« Gepost op: 27 april 2014, 14:26:22 pm »
Blender en zijn mogelijkheden, wat IJp zegt
1811
Modelleren / Re: Subdivision probleempje« Gepost op: 27 april 2014, 14:10:42 pm »
Goedemiddag en welkom:)
Als ik het zo bekeek en even heb getest gaat het goed 6 x subdividing geeft 131074 faces bij de start 32 +2 de boven en onderkant gerekend als 1 face. Subdividing pakt automatisch de richtingen op. Als je het anders wil pak de looppcut erbij. Ik denk dat hij is gestart met een cilinder die 16 vertexen in het rond is i.p.v. 32. En het modeleren hoef je niet perse te doen zoals beschreven staat er zijn vele manieren om tot resultaat te komen. 1812
Onderhanden werk / Re: Paard in de gang.« Gepost op: 24 april 2014, 12:58:40 pm »
Weer wat vooruitgang geboekt en vele problemen tegen gekomen die uiteraard op te lossen zijn kost weer wat studie
ik heb de bones ingevoegd en een korte ruwe vol met fouten staande animatie gemaakt ik was nieuwsgierig https://www.youtube.com/watch?v=bjSj6hvKzu8&feature=youtu.be De animatie is gebaseerd op de foto op pagina 1 de 12 afbeeldingen van hoe een paard loopt . De render tijd is slechts een paar minuten alles is laag ingesteld toch een redelijk resultaat voor 160 frames 1813
Leden stellen zich voor / Re: Stel jezelf voor« Gepost op: 24 april 2014, 12:54:40 pm »
Welkom ik zit hier ook nog niet zo lang een aanrader en leuk.
1815
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai« Gepost op: 23 april 2014, 14:55:09 pm »
Het ziet er mooi uit het was het wachten waard
|