Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - robert

Pagina's: [1]
1
Modelleren / twee voorwerpen met elkaar vervormen
« Gepost op: 22 februari 2020, 17:59:59 pm »
Hai, tijdens het struinen door turorials zag ik het volgende:  een sculpt figuurtje moest van vorm veranderen. Daartoe werd er een blok om de sculpt gezet, aan elkaar gekoppeld. vervolgens werd de kubus in perspectief vervormd, per vertex en dus de sculpt ook. Ik snap niet goed hoe dat is gedaan en kan de tutorial ook niet meer vinden. ik dacht eerst dat ze aan elkaar gekoppeld waren door te parenten, maar daarmee krijg ik het niet voor elkaar. Heeft iemand een tip?

2
Animatie en Rigging / vertex groep draait ongewild mee met 'ik' ...
« Gepost op: 22 april 2015, 20:55:46 pm »
beste allemaal,

mijn eerste post hier, goed om te merken dat er zo'n grote nederlandstalige blender groep is! Hopelijk maakt het nederlandse de communicatie ook een stuk makkelijker, blender is al moeilijk zat  ...

Probeer fanatiek blender pro te worden  ;D heb een konijn gemodelleerd en wil hem riggen. De knie buigt de verkeerde kant op, dus de 'pole angle' van de 'ik' gedraaid. Maar nu draait het bovenbeen-bone mee! en daarmee ook de vertex groep die daarbij hoort. (zie plaatjes hieronder).
Hoe krijg ik dat nou goed?
Alvast bedankt voor de hulp!



Zijn de plaatjes groot genoeg?


Pagina's: [1]