Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 136
1876
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 09 december 2014, 15:28:19 pm »
Ik ben al begonnen met duimen.

1877
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 09 december 2014, 15:26:49 pm »
Je gaat ons dus alle hoeken van de kamer laten zien. Meestal verheug ik mij daar niet op, maar dit keer wel.

1878
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 09 december 2014, 10:20:49 am »
Het wordt weer een topper. Toch als ik dit plaatje naast mijn herinnering leg klopt er iets niet, ik weet niet precies wat het is. Misschien omdat mijn herinnering niet mijn herinnering is aan die tijd, maar meer gebaseerd is op foto's uit die tijd. Het oogt nu allemaal erg modern alsof het uit een toonzaal met neo-meubels komt. Is het de belichting dat nu misschien een tl-sfeer heeft ipv een peertjes sfeer?

Maar dit is weer zeuren, als ik dit resultaat zou hebben bereikt liep ik meters naast mijn schoenen van trots.

1879
Onderhanden werk / Re: Mijn Bureau in Blender
« Gepost op: 09 december 2014, 10:12:28 am »
Ik vind alle meubels wel leuk fantasievol ontworpen. Ga vooral zo door zou ik zeggen.

1880
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 08 december 2014, 15:54:07 pm »
En wij maar wachten op de updates.

1881
Experimenten / Re: heelal
« Gepost op: 08 december 2014, 15:52:02 pm »
Goeie vragen van Nick.

Inspirerende animatie. Het uitzicht van Major Tom (voor hen die Major Tom nog kennen)

1882
Blender Interface / Re: video editing!?
« Gepost op: 08 december 2014, 09:54:01 am »
Gelukkig heb ik de luxe van After Effects, dus heb ik een dergelijk probleem nooit mee gemaakt. In uiterste nood kun je naar een open source variant van After Effects zoeken, die zijn er wel. Ik neem aan dat je geen heel bijzonder dingen wilt gaan doen. Of betalen voor After Effects.

Het mooiste zou zijn als iemand je van de community hiermee zou kunnen helpen zodat je het gewoon met Blender zou kunnen doen. Helaas ben ik niet de gene die dat kan. Waarschijnlijk had je mijn noodplan zelf ook al wel verzonnen.

1883
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 06 december 2014, 10:56:42 am »
Verkeerde dingen kunnen ook mooi zijn. Dit is een goed voorbeeld. ;D
Hopelijk kunnen wij in de toekomst de vruchten plukken van jouw exploraties.

1884
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 05 december 2014, 11:34:00 am »
K..!

1885
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 04 december 2014, 15:05:26 pm »
Alles goed.

1886
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 04 december 2014, 13:14:11 pm »
Ik ben het met IJp eens, maar wilde niet zeuren. Komt goed.

1887
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 04 december 2014, 11:12:51 am »
Wel beter zo! Het sinterklaasgevoel  komt er zo wel in. Hoe vaak zal hij der wel niet op de deur geklopt hebben?

1888
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 04 december 2014, 11:01:55 am »
Touw is mooi, shirt is bloedgoed. ;)

1889
Onderhanden werk / Re: Huiskamer anno 1952
« Gepost op: 03 december 2014, 14:30:20 pm »
Weer een prachtig project. De details in het kastje geweldig. Die bewerkte koperen handvatten van de laden, heel gedetailleerd. Ik denk alleen dat in je enthousiaste speurtocht naar detail je de structuurdetails wat te veel aandacht geeft, de schaal ervan klopt niet helemaal . Als je in die jaren  met een hedendaags goed fototoestel een foto gemaakt zou hebben van het interieur zou je de houtnerf nog steeds niet in de foto zou kunnen zien. Nu zie je dat wel, het is dus te grof. Dit zelfde geld m.i. ook voor de texture van de deur. Maar dergelijke interieurs heb ik ook nog meegemaakt in mijn allervroegste jeugd.Herken het meer van foto's waarop ik sta als dat ik het mij nog goed herinner. Het stopcontact/schakelaar staat mij nog scherp voor de geest.

1890
Hulp / Re: dae met een figuur
« Gepost op: 01 december 2014, 15:01:22 pm »
Het is een heel interessant onderwerp. Ik hoop er in de nabije toekomst wat vaker mee bezig te kunnen zijn. Voorlopig concentreer ik me op character modelling.

Pagina's: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 136