Topic: Anime Character Modeling Tutorial  (gelezen 44500 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #105 Gepost op: 09 februari 2015, 10:50:15 am »
Ik stoor me nog een beetje aan haar mond en haar haar.
Maar het is wel een fijt dat ik iedere keer weer wat anders zie dus ik denk dat ik eerst toch maar aan de kleding begin.
Dan kan ik misschien later die punten nog bijwerken.
 

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #106 Gepost op: 11 februari 2015, 19:32:38 pm »
Het is nog lang niet klaar maar hier een preview van het eerste kleding stuk.  8)



Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #107 Gepost op: 11 februari 2015, 19:46:49 pm »
Sexy hoor! Mooi gemaakt!  ;)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 11 februari 2015, 19:50:19 pm »
Het is winter hoor! Straks vat het kind nog kou. Maar verder mooi gemaakt. Moet je haar trouwens niet eerst een kleurtje geven.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #109 Gepost op: 11 februari 2015, 20:31:33 pm »
Ik had in gedachte om eerst alles te modelleren wat voor mij toch nog een hele klus is, daarna begin ik met textures en kleur.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 12 februari 2015, 08:36:44 am »
Mooi hoor...

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 12 februari 2015, 15:45:36 pm »
Eerst alles modeleren. Prima. Het probleem van de kleding is natuurlijk niet alleen de techniek. Je moet ook nog een halve mode-ontwerper zijn. Als 3D-artiest moet je van alle markten thuis zijn. Veel succes ermee. ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #112 Gepost op: 12 februari 2015, 23:11:52 pm »
Met de kleding ben ik volgens mij al goed bezig koos maar ik ben er nog niet hoor. ;)
 


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #113 Gepost op: 12 februari 2015, 23:18:20 pm »
Het gaat toch wel hard nu ijp. Ziet er goed uit hoor!  ;) Mangazus 2.0  ;D

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #114 Gepost op: 12 februari 2015, 23:24:23 pm »
Mijn gedachten gaat uit naar 3.0 ;)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #115 Gepost op: 13 februari 2015, 13:02:58 pm »
Handig bij het maken van een Character
Rerouting Edges and Edge-flows

https://www.youtube.com/watch?v=Iy_rzadFnRQ

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #116 Gepost op: 19 februari 2015, 11:49:19 am »
Deze dame krijgt geen textures meer, met haar ben ik klaar.
Ze krijgt nog wel een metamorfose ik ben bezig om van deze dame een stoere chick te maken.  ;)


Dus nu bezig met sculpting ik hoop dat ik het voor elkaar krijg wat ik in gedachten heb.  8)
Het plan is om deze dame wel helemaal af te maken.




« Laatst bewerkt op: 19 februari 2015, 16:00:57 pm door ijp »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #117 Gepost op: 19 februari 2015, 12:20:33 pm »
Miko, the next generation?  ;D

Ben benieuwd hoe die stoere chick eruit gaat zien ijp.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 20 februari 2015, 20:26:26 pm »
Nog niet geschikt voor een poolexpeditie maar het wordt al wat modieuser. Ontwerpers zeggen vaak 'less is more". Ben benieuwd hoe het verder gaat. Is de gekleurde versie de zelfde vorm als de gesculpte grijze versie die je hebt gepubliceerd? De grijze lijkt meer detail te hebben. Ik neem aan dat er nog wat aan de cameltoe gedaan wordt, wat dat schijnt uit de mode te zijn. ;) Ik vind het haar zo best goed. Heb je dat gesculpt?

Ik weet niet of je nog van plan bent haar te laten bewegen, maar volgens mij veroorzaakt ze zelf nogal wat beweging.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #119 Gepost op: 20 februari 2015, 22:45:34 pm »
Het haar is met de hand gemodelleerd dat zie je in de vorige images maar nu heb ik op het haar een multiresolution modifier toegepast en een beetje bewerkt met sculp mode.
Ik ga graag met de mode mee ;D Dus hier een zonder cameltoe  ;)


De grijze dame is inderdaad dezelfde dame, op haar heb ik ook een multiresolution modifier toegepast en daarna met sculpt mode bewerkt tot de grijze versie.
De grijze dame moet een stoere dame worden en met de tijd zal ook in haar beweging komen maar wacht daar niet op want ik ben niet zo goed in animeren dus dat zal nog wel een tijdje duren ;)

Nog even een naam bedenken en dan ga ik haar een eigen topic geven. 8)