Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 292
3466
Leuterhoek / 3D in Game of Thrones.
« Gepost op: 16 juli 2014, 12:37:52 pm »
Mooi hoe ze dit allemaal kunnen maken.
http://vimeo.com/100095868

3467
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 juli 2014, 23:20:49 pm »
Zo dat lijkt me veel werk ik denk dat dit mij nog niet gaat lukken om zoiets te maken.  :-[ ik hou het nog maar bij stills.
Maar ik ben wel benieuwd hoe dit er uit gaat zien in de animatie en als ik de vooruitgang zie dan wordt het zeker een topper.

3468
Handleidingen / Edgeloop Selectie Tip.
« Gepost op: 14 juli 2014, 15:04:16 pm »
Weer een geweldige Blender tip  ;) Gevonden bij Adventures in Blender.
Hier kun je snel je loop cuts verminderen.
https://www.youtube.com/watch?v=2Cyf0rSATes&feature=autoshare

3469
Modelleren / Re: Mooi referentie model voor sculpting
« Gepost op: 14 juli 2014, 12:56:31 pm »
JvL bedankt. ;)
Maar ik ben er ook inmiddels achter dat Multiresolution modifier niet goed samenwerkt met Sculpt mode /Dyntopo/Enabel Dyntopo.
en dat is jammer.
Dus ik ga Multiresolution modifier alleen gebruiken voor de eerste opzet van de sculpt en daarna verder met Dyntopo/Enabel Dyntopo. ;)

3470
Review / Re: BenchMark addon
« Gepost op: 14 juli 2014, 11:26:45 am »
De site ziet er goed uit en straks handig om je eigen systeem er op aan te passen. ;)

3471
Modelleren / Re: Mooi referentie model voor sculpting
« Gepost op: 14 juli 2014, 09:15:09 am »
Dit is inderdaad interessant, ik ben door de blendfile er achter gekomen dat het heel handig is om in sculptmode de Multiresolution modifier te gebruiken. :)
Ik heb de mooie schedel uit de blend file verwijderd en in sculpt mode wat gladder gemaakt.



3472
Eindresultaten / Abstracte kunst.
« Gepost op: 13 juli 2014, 11:28:03 am »
Abstracte kunst.
Deze heb ik gemaakt met een een zelf gemaakte image en de displace modifier.
Voor het effect heb ik de node editor gebruikt.


3473
Onderhanden werk en demo's / Re: Minions boeiend onderwerp
« Gepost op: 12 juli 2014, 13:02:08 pm »
Als het er zo uit gaat zien dan kun je zeker trots zijn ;)

3474
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 12 juli 2014, 13:00:30 pm »
Het is nu duidelijk een mannetje en een vrouwtje.
Dus nu shift D  shift D  shift D  shift D  en animeren. ;)

3475
Ik heb het getest maar bij mij werkt het niet. ::)
Met de Licht Path  01:35.28
Zonder Licht Path  01:32.33
Misschien omdat ik cpu render?

3476
Onderhanden werk en demo's / Re: Minions boeiend onderwerp
« Gepost op: 11 juli 2014, 23:15:51 pm »
Ziet er goed uit nu nog laten rond stuiteren, dat maakt het helemaal af.  ;)

3477
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 11 juli 2014, 15:35:46 pm »
Ziet er weer gaaf uit maar.
Ja weer een maar  ;D  ;) iets vrouwlijker mag wel   O
                                                                         <[]>
                                                                           ] [

3478
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 10 juli 2014, 23:40:47 pm »
Blender heeft een autosave  bij mij is dat C:\Users\user\AppData\Local\Temp\
Deze verwijzing is te vinden in Blender User Preferences/file
Misschien kun je hem daar terug vinden.

3479
Onderhanden werk en demo's / Re: Minions boeiend onderwerp
« Gepost op: 10 juli 2014, 21:10:14 pm »
Dat ziet er heel goed uit, knap gedaan.

3480
Over Blender / Re: Handige manier om snel een natuurlijk terrein te modelleren
« Gepost op: 10 juli 2014, 15:48:33 pm »
Dan toch maar eens een testje met Cycles
Ik heb er ook nog een glare node op mijn spike image toegepast.
Mooi voor een achtergrond. ;)


Pagina's: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 292