Topic: blender 2.71 sluit zichzelf af bij renderen  (gelezen 3575 keer)


Offline erwinvs

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 januari 2018, 21:00:45 pm »
Hallo,

Na lang zoeken en proberen heb ik (nieuweling in BLENDER gebruik) een male base helemaal van kledij kunnen voorzien zoals ik het wil en... nog beter, ben ik kunnen beginnen met een animatie. Het vordert zeer traag maar gestaag en ik ben zelf redelijk trots op mijn kleine resultaat.

Nu wil ik de animatie renderen en opslaan als avi, whatever filmpje om te kunnen showen aan anderen. Maar na enkele frames sluit blender gewoon af zonder boe of ba zonder mededeling gewoon knal boem weg.

Van mijn gerenderd filmpje is dus niets terug te vinden.

Het gaat hier over 170 frames, met een buigende kereltje. Zie foto van kereltje

Wat kan hier de oorzaak zijn? ALs je details wil, stel zeer uitgbreid je vraag want ik ben heel erg nieuw in blender en weet niet direct waar je op doelt.

Alvast bedankt.

« Laatst bewerkt op: 14 januari 2018, 21:06:27 pm door erwinvs »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2018, 23:36:48 pm »
Update Blender naar Blender 2.79.
Bekijk de tutorial en render je Animatie in png's
https://www.youtube.com/watch?v=5RKeDJtMT-Q

Offline erwinvs

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2018, 10:33:23 am »
ik gebruik al blender 2.79, maar ik probeer zeker de tutorial uit.

Ik heb deze ochtend ook gemerkt dat als ik de render kwaliteit naar beneden breng (deze stond op 100, vraag me niet waarom), en op 50 zet dan rendert alles verder tot frame 10 en dan blijft alles hangen, heb ik de indruk.

Ik hou jullie op de hoogte

Bedankt alvast

erwin

Offline erwinvs

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2018, 11:09:30 am »