Topic: Voorstellen  (gelezen 3449 keer)


Offline Alorac

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 mei 2017, 15:58:19 pm »
Hallo Blenders, ik ben Carola Fresow, edelsmid en startende Blender gebruiker. Ik gebruik FluidDesigner om mijn sieraden mee te tekenen. Ik heb er nog niet zoveel verstand van dus dat wordt nog hard leren. :)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2017, 17:54:21 pm »
Welkom op het forum.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2017, 18:26:10 pm »
Kennelijk heb je een doel voor ogen. Dat is altijd fijn. Ik wens je veelsucces en hopelijk kunnen we je af en toe van dienst zijn.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2017, 19:19:45 pm »
Welkom op het forum en met dat leren zal het wel goed komen.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2017, 11:28:00 am »
Welkom en heb je al wat juwelen ontworpen om ons te showen? ;D

superjamie

« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2017, 11:48:43 am »
Hoi Carola... welkom op de DBC...

Ik zelf ben al zo ongeveer twee jaar geleden begonnen met blender en mocht uw je
juwelen willen renderen, zal je cycles render kunnen gebruiken om ze te laten lijken
op foto's... cycles render is namelijk ook meer bedoelt om foto's en/of video opnamen
na te bootsen. Of dat ook werkt met 3d-geprinte modellen weet ik niet (ik neem aan
dat je met 3d printers wilt leren werken, omdat je het hebt over juwelen... ik ben dus
ook geintereseert in 3d-printing  8)). maar misschien kun je cycles wel gebruiken om
zo een plaatje van je juweel te creƫren terweil je je model van die juweel nog hebt.

Ik ben zelf met dit project bezig (een gebouw), maar soms mislukt het nog, hoewel
het modelleren met dit project tot nu wel goed loopt.
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2017, 11:51:21 am door JamieVanCadsand »

Offline Alorac

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2017, 12:51:38 pm »
Hallo,
Zoals gezegd ben ik net begonnen en strugle met de start. Ik kan bestanden niet vinden enz. Maar ik kom er wel. 3D printen is nog de vraag of ik dat zelf wil gaan doen. Afwachten. Ik laat zeker iets zien aan jullie als het me uiteindelijk gelukt is om iets te maken. lol
Groeten Carola Fresow