Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 288 289 [290] 291 292
4336
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 18 juli 2012, 20:31:03 pm »
Peter,

Bij 3dhype.com ga je naar Forum en als je daar wat naar beneden scrollt zie het Blender forum.
Kijk dan bij  Na uren knutselen een mooie meid geworden
Op Manga zus wordt goed gereageerd en veel tips gegeven dus ook interessant om daar ook eens wat rond te snuffelen.

Ik ga Manga zus nog niet laten bewegen maar ik probeer ze nog mooier te maken met al de info die ik bij 3dhype heb opgedaan.
Ik ben ook al met de Cube bezig geweest dus de eerste animatie is uitgevoerd.
Maar peter laat zus maar eens lekker dansen ;)

Groetjes wil.

4337
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 17 juli 2012, 19:00:33 pm »
Hi Peter,

De blouse moet nog even open blijven ik wil op haar boezem nog tepels maken en daarna de blouse dicht maken met een kruislings koort dat ziet er wat heftiger uit.  :shock:  
en ik ben er nog niet over uit of ik laarzen of schoenen maak? ik denk het meest aan schoenen dan zie je meer van haar mooie benen. :oops:
Ps.
De mail was duidelijk ik heb de blend file binnen gehaald, werkt perfect. ;) bedankt voor het plaatsen.
Ik heb de Zus image ook geplaatst op het forum van 3dhype.com ik heb daar ook leuke reacties gekregen.

Groetjes wil.

4338
Leden stellen zich voor / Re: Abel
« Gepost op: 17 juli 2012, 12:36:10 pm »
Hallo Abel,

Welkom op dit forum, zelf ben ik ook nog niet zolang lid ik ben dan ook nog maar een half jaartje bezig met Blender. Op dit forum bij Figuur modelleren referentie aanzichten ben ik samen met Peter aan een Tutorial begonnen en daar leer veel van dankzij dit forum.
Dus veel plezier toegewenst op dit mooie NL Blender forum.

Groetjes Wil.

4339
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 16 juli 2012, 20:15:07 pm »
Ik ben ook aan het kleuren geweest met een matriaal maar ik ga ook nog proberen om het in de uv editor te doen. :o


Groetjes Wil.

4340
Eindresultaten / Re: Dansende dame (.bvh gebruikt)
« Gepost op: 16 juli 2012, 15:03:05 pm »
Peter,
Ik weet wel waar de timeline zit maar heb hem nog nooit gebruikt, ik zal wat jij hierboven heb geschreven eens uitproberen.
Als dat lukt dan ga ik mijn aarde proberen te laten roteren en het blikje voorbij laten zweven. :P

Maar eerst de Manga zus afmaken, haar blouse moet nog dicht geknoopt worden en ze moet wat kleur krijgen.

Groetjes Wil.

4341
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 16 juli 2012, 13:53:02 pm »
Hi peter,
Nu nog de juiste huids kleur
Van mij mogen ze de blend file gebruiken, als wij maar in hun project vermeld worden.
En een wachtwoord geen idee dat laat ik maar aan jou over.

Maak er maar iets moois van. ;)

4342
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 16 juli 2012, 10:29:30 am »
Hallo Peter,

Nee nu is het duidelijk, ze mogen van mij de blend file gebruiken, als wij maar in hun project vermeld worden.
Ik zal de .blend file nu proberen naar je toe sturen maar ik moet even een foutje wegwerken. :roll:
Met het haar staartjes maken heeft ze ineens een gat in haar schouder, ik dus nu de kant zien zonder gat. :cry:  



Ik mail Zus zo snel mogelijk naar door.

Peter ik heb Zus al doorgestuurd naar je gmail.

Groetjes Wil.

4343
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 15 juli 2012, 19:21:58 pm »
Hi Peter,

Ik aan het zoeken waar je PM zit maar ik heb het gevonden hoor dat kleine icoon aan de linkerzijde van het bericht.
Maar peter ik weet nog niet wat jou wiki is en wat nu de bedoeling is met de .blend file.
graag wat meer info.
Dan stuur ik je de blend file door hij is maar 656 kb.

De haren zijn ook zover ik heb hierbij wel de modifier Solidifiy gebruikt om volume te krijgen.


Groetjes Wil.

4344
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 12 juli 2012, 12:23:31 pm »
Peter,

Wat is jou Wiki ??
En van mij mag je de .blend hebben hoor maar dan moet ik wel een email adres hebben om het te versturen.

Groetjes Wil. 8-)

4345
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 11 juli 2012, 20:43:01 pm »
Hi Peter,

Ze kan nu gezien worden ze heeft nu wat kleding aan. :shock:



Groetjes Wil.

4346
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 10 juli 2012, 22:59:20 pm »
Peter je moet doen waar je het meest plezier aan beleeft en dat is volgens mij opengl.
Het voorbeeld van vorig jaar ziet er goed uit alleen zou ik ze nog wat slanker modeleren. ;)
Peter als je klaar bent met opengl dan zie ik de zus vanzelf verschijnen. :shock:
Ik ben nu met de kleding bezig, dus binnenkort weer een voorbeeld.

Groetjes,
Wil.

4347
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 09 juli 2012, 21:38:20 pm »
Ja zo heeft iedereen wel iets anders, zo heb ik in een tutorial gezien dat er van een Plane een Sphere werd gemaakt.
Dit blijkt slimmer te zijn omdat als je de plane in de UV editing unwarp en dan je image er op plakt maak je daarna van de plane een Sphere, dan zit de image beter om de Sphere geprojecteerd ? :o

Ps:
Heb het hooftd ook al klaar



Groetjes Wil.

4348
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 08 juli 2012, 21:36:24 pm »
Ik ben bezig met de tutorial 2 het hoofd, deze begint met een Cube  2x subdivide en in editmode moet je dan Shift  S  drukken om er een sphere van te maken.
Nou dit werkt niet het is bij Blender 2.36  hier is het  Alt Shift  S

Groetjes Wil. :roll:

4349
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 08 juli 2012, 19:19:36 pm »
Het is inderdaad wat draaien en knutselen maar ik heb het voor elkaar ik heb volgens mij de handen en het lijf af misschien hier en daar de rondingen bijwerken en dan begin ik aan het hoofd.  :P
En inderdaad is Bridge handig maar bij modeleren is vindt ik Proportional editing mode ook heel handig om mooi rondingen te maken.
Voor wie het niet weet Proportional editing mode zit:

4350
Modelleren / Re: Figuur modelleren mbv referentie aanzichten
« Gepost op: 08 juli 2012, 12:56:48 pm »
Ik ben ook al goed bezig, ben nu met de armen bezig maar in de tutorial wordt Fil gebruikt om de armen aan het lijf te bevestige maar dat kan nu handiger met Bridge.
Bridge verbind twee edge loops aan elkaar heel handig.

Groetjes Wil.


Pagina's: 1 ... 288 289 [290] 291 292