Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - dE.niz

Pagina's: 1 2 [3] 4
31
Over Blender / Re: Vertices
« Gepost op: 01 december 2015, 10:15:53 am »

  Yessss het is gelukt.... fantastisch toch een forum zoals deze , hier word je werkelijk echt geholpen.

  dank je wel aan iedereen
 

    D.J.

32
Over Blender / Vertices
« Gepost op: 30 november 2015, 20:23:37 pm »
Wie kan mij helpen?

In het youtube  filmpje van CynicatPro :" Why the bevel tool is Awesome "maakt hij gaatjes om te bevelen.
Op 5.45 min selecteert hij vertices om die te vergroten maar hoe doet hij dat ?
ik heb al alles geprobeert en ik krijg het niet voor mekaar mijn vertices blijven intakt .
Hopelijk begrijp je wat ik bedoel
alvast bedankt

dE.niz

33
Traditionele artwork / Re: Jaarlijkse Photoshop.
« Gepost op: 29 november 2015, 20:23:10 pm »

Dit is niet alleen geweldig maar super mooi.

dE.niz

34
Handleidingen / Re: Weer Nederlandse Tutorials op You Tube.
« Gepost op: 25 november 2015, 18:48:05 pm »
Hoi

heel erg bedankt voor de tutorials.

dE.niz

35
Nick je bent een crack, jij weet ook voor alles een oplossing.

dE.niz

36
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 09 september 2015, 21:22:45 pm »
nick

bedankt voor de fijne uitleg en tips
nu weet ik dat ik niet te vlug blij mag zijn maar eerder een beetje kritisch
voor mezelf

dE.niz

37
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 03 september 2015, 20:20:00 pm »
 
Citaat
ik hoop vooral dat je het zelf goed vind. Ik denk dat het resultaat er in ieder geval al goed uitziet en ik heb eigenlijk niet veel op te merken op je node tree en zo.

In je tweede figuur zie ik dat je de bedoeling hebt om een soort embleem te maken met het schild en een leuze erboven. De achtergrond ziet er daar wel interessant uit. Hoe heb je die gedaan? Het ziet er een texture uit, maar het lijkt ook alsof je het texture hebt gebruikt als een diplacement modifier op je achtergrond.

Merk ook op, maar dat is misschien je bedoeling, dat je schild een schaduw werpt op de achtergrond. Waarschijnlijk door een lamp aan de linker kant van je scene.

Wat betekent trouwens de latijnse leuze? Ik heb nooit Latijns gehad, maar wat ik kan lezen zou ik vrij vertalen als 'sterkte door verdamping' :)/quote]

Zelf vind ik het nog niet helemaal af maar ik weet niet wat er nog moet gebeuren.
De achtergrond is gewoon een bewerkte "plane" ik heb wat zitten knoeien in sculp mode.
En ja , die shaduw is een probleem , ik weet dat je een shaduw niet mee hoeft te renderen
maar ik vind de optie niet om dit uit te zetten ,ik heb dit geweten
het is iets met " cast shadows "
Dit wapen schild heb ik gemaakt voor een goede vriend
een springlevendige 80 jarige rakker
hij heeft mij alles bezorgd , ook de text maar wat het betekend weet ik niet
hier is het huidige schild






greetz

38
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 03 september 2015, 13:08:32 pm »
Nick

Ik heb heel braaf de les gevolgd en dit is het resultaat , hopelijk vind je het goed
maar ik heb liever dat je aanmerkingen hebt  zodat ik die kan oplossen en wat bijleren
zoals ik nu al heb gedaan.

Nogmaals super bedankt    :D :D :D




39
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 30 augustus 2015, 21:19:48 pm »
Zo mijn trein staat op het schild en ja ik heb wat zitten wisselen met shades en instellingen om het effect te zien van die veranderingen.
Ook heb ik een poging gewaagd om de stier op het schild te krijgen . Gedeeltelijk gelukt maar met een foute kleur en hij staat op de trein.



 
en hier staat de stier maar de kleur en de plaats is niet goed




alvast bedankt
dE.niz

40
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 27 augustus 2015, 20:56:20 pm »
hoi

ik heb het klaar gekregen dank zij de goede raad van dit forum
nu nog de stier op het schild en een andere kleur voor het schild zelf want
een zwart wapenschild lijkt nergens op
hier is een schermafdruk ( ik weet niet hoe jij ( nick ) de foto's zo op het forum plaatst
maar dat heeft nu geen belang

 


Denis

41
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 25 augustus 2015, 22:21:14 pm »
Nick super bedankt  en ik heb toch de moed gehad om een schermafbeelding te plaatsen.




Denis

42
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 20 augustus 2015, 22:15:12 pm »
Nick

Man je hebt toch veel geduld met een prutser zoals ik
Het lukt mij gewoon niet , ik heb er een grote knoeiboel van gemaakt dus dit durf ik niet te plaatsen hier op het forum.
Ik ga helemaal opnieuw beginnen maar als jij me kunt vertellen hoe het werkt met unwrap
ik weet er zijn veel tut's maar ik kom er maar niet uit ,
ik kan dus niet werken met 2 verschillende images , en die één voor één plaatsen?

toch bedankt voor de reacties van iedereen

grtz

43
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap @Nick
« Gepost op: 18 augustus 2015, 19:59:16 pm »
Nick
sorry voor de late response maar interne zaken vragen momenteel meer mijn aandacht
Dank u voor de fijne uitleg helaas is dit niet wat ik wil
ik moet een wapen schild maken met een trein en een stier afbeelding
daar hoort natuurlijk ook wat tekst bij en kleur
ik heb een schild gemaakt en geunwrapt
maar als ik een van deze twee afbeeldingen plaats op de unwrap dan heb ik 1 afbeelding
 maar als ik ga proef renderen dan staat het hele schild vol met dezelfde afbeelding
dus dit wil ik niet ik wil het zoals het tekeningetje dat ik heb gemaakt  en dat staat hier https://www.dropbox.com/sh/eainvmbhnily5uu/AACaB8zZtqD5gKU7zVHb8jKha?dl=0
op singel image heb ik geprobeerd maar dit werkt ook niet

alvast bedankt

dE.niz


44
Materialen en Texturing / Re: uv unwrap
« Gepost op: 13 augustus 2015, 20:38:24 pm »
Sorry, maar ik bedoel wanneer het is gerenderd
dan heb ik meerdere afbeeldingen en niet 1 zoals ik zou willen

toch bedankt voor de reactie
Denis

45
Materialen en Texturing / uv unwrap
« Gepost op: 13 augustus 2015, 14:03:12 pm »
hoi
ik ben een schild aan het maken en ik wil daar een tekening opplakken
als ik unwrap dan heb ik meerdere tekeningen op mijn schild maar ik wil er maar een hebben
ook met scale word het niet beter
wat doe ik fout?
stel ik wil een leeuw op mijn schild hoe moet ik dat doen, ik wil niet de ganse familie leeuw op mijn schild hebben
1 leew is genoeg
Alvast bedankt

Denis

Pagina's: 1 2 [3] 4