Dutch Blender Community

Hulp => Belichting en Rendering => Topic gestart door: Chaplin.be op 09 maart 2022, 21:36:16 pm

Titel: Spotlight niet zoals het hoort
Bericht door: Chaplin.be op 09 maart 2022, 21:36:16 pm
hallo iedereen,

ik ben zelf nog een NOOB in Blender dus alles wat voor jullie logisch lijkt is het voor mij niet  ;)

ik heb een theaterlamp gemaakt en heb daarin een SPOTLIGHT gezet.
ik verwacht een soort van beam dat van binnenuit door mijn glas naar buiten schijnt maar ik krijg dit niet goed opgelost.

hier zijn enkele afbeeldingen van in Blender zelf en dan nog eentje van de render. (render is cycles)


(https://i.postimg.cc/gxxQTZzp/LAMPBLENDER.png) (https://postimg.cc/gxxQTZzp)

(https://i.postimg.cc/hQ43bJyH/LAMPBLENDERINSIDE.png) (https://postimg.cc/hQ43bJyH)

(https://i.postimg.cc/GB1Kx89q/lamp.png) (https://postimg.cc/GB1Kx89q)