Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ionwe

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]
61
Handleidingen / Re: Animo Nederlandse tutorials ?
« Gepost op: 15 augustus 2016, 22:43:36 pm »
Ik zou het tof vinden als je je tutorials op een youtubekanaal zet en hier dan een topic opent , video tutorials nederlands / engels , en een linkje plakt per filmpje ,de filmpjes zijn dan zichtbaar op dit forum.
Wellicht stimuleer je anderen zo ook een tutorial te maken... :)
Ga ik zeker doen, Ik heb niks tegen nederlands hoor. Ik heb meer iets tegen beginner tutorials. Ik zou het prima vinden om Nderlandse tutorials te maken (Als er belangstelling voor is, Englse doelgroep is vaak groter) Maar dan gewoon de onderwerpen die ik nu in et engels doe.

Ik vind het lastig om beginner tutorial te maken omdat ik geen idee heb wat een Beginner nou wil weten en wat diegene moet weten om goed te kunnen "beginnen" :D

Ik kijk even wat ik ga doen. Sws ga blijf ik uplauden op mijn engelse kanaal.

62
Handleidingen / Re: Animo Nederlandse tutorials ?
« Gepost op: 12 augustus 2016, 15:55:01 pm »
Nah, Ik denk dat ik het maar op engels hou.
Niet perse omdat er geen nederlandse of belgies kijkers zijn.
Maar meer omdat ik geen platform kan vinden om die doelgroep te bereiken
(op dit forum na dan)
In het engels kan ik het op blendernation, blender asrtist, artstation kwijt

63
Handleidingen / Animo Nederlandse tutorials ?
« Gepost op: 11 augustus 2016, 23:51:34 pm »
Zo,
Ik vroeg me af of er intesse is in Nederlandse tutorials.
Aangezien ik hier al een aantal keer even guaw iets heb opgenomen
(Ik kan het beter uitleggen doormiddel van een video).

En stel als er intresse is. Waarover moeten de videos gaan?

Ionwe

64
Hey,

Je hebt twee opties,
1. Je kunt de uv's groter maken
Dit bereik je door een UV image editor the openen en dan selecteer je alles (Drukop A op je toetsenbord)
Zorg dat je je object hebt geselecteerd en dat je in editmode zit. Daarna druk je op S en maak je de uve groter.

2. Je kunt ook mapping gebruikt.
Zorg wel dat je een uv-map node gebuikt zoals in de volgene foto

Ik raad je aan om de nodes ook aan te passen zoals op de foto, Deze manier is een veel beter dan in de tutorial


65
Materialen en Texturing / Re: [UV-Unwarp] Heeft er iemand tips ?...
« Gepost op: 08 augustus 2016, 23:14:56 pm »
Er bestaat ook een adon dat ik veel gebruik genaamt UV Square
Het maakt van je Uv netjes vierkantjes. werkt heel fijn

voor de rest zou ik inderdaad even wat youtube videos bekijken

67
Handleidingen / hoe maak je realistisch eten en organische materialen - Tutorial
« Gepost op: 08 augustus 2016, 22:09:04 pm »
Nou heb ik geen idee hoe ik meerdere fotoos hier plaats.
Dus je kunt de vind de instructie en de textures hier : http://ionweproductions.wixsite.com/ionwe-prod/single-post/2016/08/08/How-to-make-Food-and-Organic-Materials

En natuurlijk de video:
https://www.youtube.com/watch?v=fmG7uRbthC8

68
Eindresultaten / Re: Keuken met koekjes
« Gepost op: 07 augustus 2016, 19:23:15 pm »


Dit is het eind resultaat. Ik ga morgen (over het gebak) een tutorial plaatsen.
Laat waten wat je er van vind. en vooral kritsch kijken. want daar leer ik van.

69
Eindresultaten / Keuken met koekjes
« Gepost op: 07 augustus 2016, 16:07:17 pm »
Dit is even een kleine scene die ik gemaakt heb voor de tutorial van morgen.
Ik heb ook niet teveel samples gebruikt. Mischien zal ik morgen hem nog eens uplauden in een wat hogere kwaliteit




70
Onderhanden werk / Re: character weight paint
« Gepost op: 07 augustus 2016, 15:38:23 pm »
Mischien even over teamview of skype

71
Onderhanden werk / Re: character weight paint
« Gepost op: 07 augustus 2016, 09:24:14 am »
Hey,
Top dat je al zo vroeg met 3d werk begint.

Als ik jou was Zou ik sowieso minder van de schouder meenemen. Je eigne arm buigd ook niet bij je schouder maar er een beetje onder.
Daarnaast is het niet "smooth genoeg. Dat rode gedeelte moet veel kleiner en geleidelijk uitfaden.
Ik maak wel gauw een filmpje (het was wel ochtend dus ik kom er niet bij praten)


https://www.youtube.com/watch?v=eC43olKbm6c&feature=youtu.be


72
Onderbouwde kritiek / Re: Jong Blender talent.
« Gepost op: 05 augustus 2016, 12:51:34 pm »
 ;D
Ik bloos een beetje. laat me het uitleggen.
Het youtube-kanaal Surfaced studio had een wedstrijd uitgeschreven. Tot mijn schrik heb ik die wedstrijd gewonnen!

Ik hoop dat ik veel mensen/beginners kan gaan helpen op dit forum en op mijn youtube kanaal.

73
Eindresultaten / Hallo alemaal, iets over mij
« Gepost op: 05 augustus 2016, 12:43:07 pm »
Hey allemaal,
of beter CG-Hi guys,

Ik ben jorn boven en ik werk al 3 jaar met blender. Ik heb een youtube kanaal waar ik tutorials upload
(https://www.youtube.com/channel/UCpfWkDP8r9W8BVBS-uMyOaQ)
en mijn grote doel is om naar de film-akademie te kunnen.
Dit is wat ik gemaakt heb:



Voor meer kun je mijn site bekijken.
http://ionweproductions.wixsite.com/ionwe-prod
Animatie
https://www.youtube.com/watch?v=j_8mciSwP64

Zo,
Dat was een beetje over mij. Ik hoop dat ik jullie kan helpen met jullie vragen en andersom.

fijna dag :)

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]