Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ionwe

Pagina's: 1 2 [3] 4 5
31
Eindresultaten / Robot arm
« Gepost op: 31 augustus 2016, 22:06:10 pm »
Ik ben lekker bezig geweest met een robot arm:

https://youtu.be/UEIXnb444YU

32
Hulp / Re: vraag aan Ionwe
« Gepost op: 30 augustus 2016, 23:00:32 pm »
Vast wel, En anders upload ik het gewoon op mijn Youtube kanaal  ???

33
Eindresultaten / Re: Bloemetje
« Gepost op: 30 augustus 2016, 22:59:07 pm »
Ziet er inderdaad minder plastic uit.
Zou je een screen shot van je node setup willen laten zien? Dan kunnen we je extra tips geven.

Het is sws belangrijk dat je natuurlijk licht hebt. Op dit moment is het waarschijnlijk een Witte spot light.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Gebruik HDRI belichting.

Ook zie ik nog niet echt een textuur. Het is nog steeds een vrij platte kleur rood.

Succes


34
Hulp / Re: vraag aan Ionwe
« Gepost op: 29 augustus 2016, 18:19:39 pm »
Ik wil alsnog wel uitleggen  ;)

35
Hulp / Re: vraag aan Ionwe
« Gepost op: 29 augustus 2016, 18:18:52 pm »
Het is niet gemaakt in blender  :-[
Het is gemaakt in After effects met de plugin 3D Elements

Sorry

36
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 29 augustus 2016, 18:17:50 pm »
Wow, Ik heb geen idee hoe je dat gedaan hebt.
Knap hoor

37
Eindresultaten / Re: Kaarsen
« Gepost op: 29 augustus 2016, 18:11:19 pm »
Ziet er heel goed uit.
Mag ik toch weer wat tips en tricks geven?

Ten eerste heeft het glas niks om te reflecteren (behalve het vlammetje)
Dit maakt de scene veel minder realistisch. Gebruik een HDRI map met een lage strength

Het is ook mooi om een surface inperfection te gebruiken. Unwrap het glas object en gebruik zo'n map



Zet deze map in de roughness.


Hier nog een HDRI map



38
Eindresultaten / Re: Green Screen Compositing
« Gepost op: 27 augustus 2016, 23:56:34 pm »
Ziet er goed uit. Je zou nog een mask kunnen gebruiken om de markers uit de lucht te halen. (is niet zoveel moeite, mask maken en vervolgens parenten aan een van de markers)

Klopt, Maar het was meer om de techniek ( En ik ben lui ;) )

 Ik ben zelf druk bezig met het maken van een motioncapture pak. En als de resutaten goed zijn ben ik mischien de eerste op het internet die motioncapture in blender voor elkaar krijgt. Ik heb er erg veel vertrouwen in omdat iemand van de mode akedemie mij helpt.

39
Eindresultaten / Re: Bloemetje
« Gepost op: 27 augustus 2016, 21:57:54 pm »
Sub Surface Scattering.

Wanneer je met een lamp door je hand heen shijnt. Zie je SSS. Het light van de lamp word door je hand "vesnipperd" waardoor het door je hand heen schijnt.

Een bloem heeft het zelfde. er komt vernippert light door heen

40
Eindresultaten / Re: Green Screen Compositing
« Gepost op: 27 augustus 2016, 21:56:06 pm »
Nee helemaal in blender

41
Eindresultaten / Green Screen Compositing
« Gepost op: 27 augustus 2016, 21:16:47 pm »
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=WLlh7G1rjuU

Ben erg blij met het resultaat en ik ga nu proberen om motion capture te realiseren. Het is erg ambitieus gezien het feit dat no geen enkele (of in iedergeval geen tutorial maker) Full Body motion capture heeft kunnen bereiken zonder het gebruik van een 3d camera zoals kinect.

42
Eindresultaten / Re: Bloemetje
« Gepost op: 27 augustus 2016, 21:14:19 pm »
Het model is prachtig.
Toch wil ik wat tips geven over de materialen (presentatie)

ten 1ste is het een goed idee om een HDRI the gebruiken. En in het geval van natuur helemaal.
Een HDRI (ook wel Environment map genoemd) kun je in de world node editor invoegen.
Het zorgt automatisch voor een realistisch belichting.

Zorg wel dat je een Een Hdr. Bestand gebruikt. Die heeft de belichting berekend.

Ten tweede moet er wat veranderen aan de materialen. Ik zou als ik jou was een texture gebruiken voor de bladeren. het is nu een te plate kleur rood (geld ook een beetje voor de steel)

En  nu het belangrijkste. Zorg voor SSS and translucent. Bladeren zijn er dun en laten verschrikkelijk veel licht door.

43
Onderhanden werk / Re: Een bak met troep 8)
« Gepost op: 25 augustus 2016, 00:11:49 am »

44
vrij simpel.
Probeer eens in de node editor the gaan. En dan druk je op i wanneer je muis boven een nummer/value hangt.
dan zet je een keyframe

45
Onderhanden werk / Re: Gratis texture pack: Bark Elements
« Gepost op: 24 augustus 2016, 09:50:08 am »
Zoals? ;D

Pagina's: 1 2 [3] 4 5