Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ionwe

Pagina's: 1 [2] 3 4 5
16
Leuterhoek / Re: Kan slecht slapen... jullie niet ?...
« Gepost op: 14 september 2016, 19:26:25 pm »
Is elke dag mastuberen wel gezond  ;D

17
Leuterhoek / Re: Kan slecht slapen... jullie niet ?...
« Gepost op: 13 september 2016, 14:49:01 pm »
Ik teken altijd uit wat ik wil gaan maken, Dan voelt het niet meer alsof ik het zelf moet onthouden om dat het dan op papier staat

18
Experimenten / Re: Tornado in Cycles.., maar met welke nodes?!
« Gepost op: 12 september 2016, 18:46:57 pm »
Dit is mijn density shader (plus vuur)
De contrast node zorgt voor een dikke en een contrast volle smoke.




19
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 september 2016, 14:57:13 pm »

20
Community suggesties / Re: Lay-out Dutch Blender Community
« Gepost op: 08 september 2016, 12:10:03 pm »
Wat nou als we de style van de internationale blendersrtist.org nou overnemen.
Of aspecten er van.
Ik zou het erg gaaf vinden om het aan te passen maar ik heb geen idee hoe ik zo iets uitvoer.

Tjaa, Om eerlijk te zijn had ik ook niet perse een goed idee. Maar meer dat het wel anders zou mogen.
Maar ik ben natuurlijk net hier dus ik heb geen recht van spreken.

21
Community suggesties / Re: Lay-out Dutch Blender Community
« Gepost op: 06 september 2016, 17:47:07 pm »
Het is natuurlijk een forum voor iedereen. Kunnen we niet een soort stemming houden.

22
Community suggesties / Re: Lay-out Dutch Blender Community
« Gepost op: 05 september 2016, 23:20:02 pm »
zou misschien best allemaal beter kunnen....   en misschien zie jij het zitten om een mooi voorbeeld te maken?

en lees dit topic even door: http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1218.0 , dat maakt ook veel duidelijk denk ik...?


het zelfde dat ik ook niets meer hoor over de Demo film... : http://dbc-3d.nl/index.php?topic=1300.0

Na Ik heb niet perse over niewe knoppen, of nieuwe wegen, menuus of andere dingen. Meer de style. blenderartist.org ziet er ontzettend strak uit. (en een forum gallery is natuurlijk ook wel vet, Maar dat is voor een ander topic)

Het geld niet echt voor de dutch forum
De kleuren zijn erg dof en niet erg pakkend. De lijnen en kaders zijn niet heel modern. En de icontjes zijn ook een beetje outdated. Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als je wat moderne smiles kan gebruiken. (is maar een voorbeeld).

Nogmaals dit is geen enkele poging tot negativiteit naar de website beheerders maar ik probeer er een beetje de discussie over te openen. Ik denk dat het erg nuttig als er meer (en ja die zijn er) Blender talenten naar dit forum gaan. Zo gaat niet alleen het nivauo omhoog maar leren de blender starters door beter advisen van maar blender experts.

En dat doet het balletje rollen natuurlijk. Zodra er mooie renders op dit (nieuwe) strakke forum (met een prachtig layout) te zien zijn. Zullen er nog meer mensen aanmelden.

En nu ik toch bezig ben. Het zou erg tof zijn als je de orginale groote kun weergeven in je berichten. Als ik een foto render van 1080x1920 dan zou het mooi zijn om die zo te laten zien. Inplaats van naar een externe site gaan.


Sorry voor de kritiek want ik heb geen recht van spreken. Maar ik vond het simpelweg om mijn eerlijke bericht te delen

23
Community suggesties / Lay-out Dutch Blender Community
« Gepost op: 05 september 2016, 21:49:22 pm »
Voordat ijp op een youtube video van mij reageerde over dit forum was ik er al eens eerder gestrand.
Nou had ik toen de indruk dat het niet zon hele goede site was ( :-[sry) Dus heb ik me niet aangemeld.

Waarom dacht ik dat? Nou de site ziet er kwa lay-out niet zo strak uit als bijvoorbeeld de Internationale blender forum lenderartists.org

Nou heb ik geen idee wie of wat er gedaan is voor deze site en hoe het veranderd zou moeten (Of misschien moet het wel zo blijven).

Ik ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden. Denken Jullie niet dat een bijv. Zwart thema professioneler over komt. En dus meer nieuwe blender gebruikers aanmelden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

24
Handleidingen / Scene Creation - Bevroren Raam Tutorial.
« Gepost op: 05 september 2016, 19:55:35 pm »

25
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 04 september 2016, 22:13:18 pm »
Dit is wat ik vandaag gemaakt heb met Bark elements:






26
Eindresultaten / Re: Bloemetje
« Gepost op: 04 september 2016, 20:05:01 pm »
Bedankt voor je aandacht Ionwe.

Ik begin me steeds meer aan die shaders te ergeren... Het modelleren vind ik super leuk,jah... maar dan komt de shading ;(

Mijn settings:


Wat doet die mix node aan het begin?

Ik vraag me meer af waarom der een een camera ray setting is gebruikt. Als ik jou was had ik de bladeren zo gedaan:

https://www.youtube.com/watch?v=t1AytwtHHRE&feature=youtu.be

Ik hoop dat je er wat aan hebt. heb het gauw opgenomen. Je met wel ff door het resultaat heen kijken want ik heb niet mijn best gedaan op het model enzo.

Blender guru doet het ook alleen dan zonder PBR omdat het een oude video is:

https://www.youtube.com/watch?v=mxAsfqqeAUM

27
Eindresultaten / Re: Robot arm
« Gepost op: 04 september 2016, 15:31:35 pm »
HEEL ERG GOED. Alleen ben je daar de man met 2 linkerhanden. De duim moet naar boven wijzen. ;) Doet natuurlijk niks af van het experiment dat goed geslaagd is.

You made my day  ;D ;D

Ik ga proberen om het uit te breiden naar een hele robot pak. met gebruik van motion capture. maar daar moet ik nog even wat tijd instekken.
Als het lukt ben ik de eerste die full-body motion capture realiseerd. ik hoop echt dat het werken gaat

28
Eindresultaten / Re: Robot arm
« Gepost op: 03 september 2016, 22:56:54 pm »
oke...  maar ik bedoel dus dat met de camera...    ook bijvoorbeeld ipv je arm een gezicht....   ik heb ook eens een filmpje gezien van een paar ontploffende ogen....   was ook wel mooi gemaakt....


misschien kan je ook gelijk een paar robot benen over je crocs maken :-)

Ben er mee bezig  ;D.

29
Eindresultaten / Re: Robot arm
« Gepost op: 03 september 2016, 12:49:32 pm »
Geen zorgen ik weet vrij zeker dat het object tracking heet.
Ik heb ook wel camera tracking gedaan. (daarom liggen die balletjes op e grond)

maar de beweging van mijn arm recinstructueren noem je object tracking

30
Niet o het een of ander hoor. Maar texture painting in blender is vrij to zeer slecht.
Het is alleen handig in hele specifieke situaties als een logo op je texture zetten of als je een specifieke style wil crearen.

Substance painter is daarintegen ontzettend krachtig programma. Als je naar realisme streeft kun je dat vergeten bij de internal blender painter, Aangezien blender geen Normalmap,metallic,AO,Height,Roughness en Open GL maps erbij maakt. Je kijgt alleen een andere kleur en dat is het. En zoals jullie weten zit realisme in CG niet alleen in de kleur. maar in de manier hoe het met licht om gaat en daarom zijn roughness en normal maps zo ontzettend belangrijk.

Substance painter generated die mappen namelijk wel. Ik adviseer je om eens 30 gratis uit te proberen. Het is ontzettend gemakkelijk. en je hoeft het programma niet eens te leren zo vanzelfsprekend is alles

Pagina's: 1 [2] 3 4 5