Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 292
3601
Over Blender / Blender Market.
« Gepost op: 29 mei 2014, 07:38:44 am »
CG Cookie maakt zich op om een Blender Market te lanceren exclusief voor de Blender Gemeenschap, waar kunstenaars en ontwikkelaars hun professionele producties, tools en creaties kunnen verkopen.
Het doel van de Blender markt is om een ​​duurzaam ecosysteem dat de hele gemeenschap helpt, van basis-gebruikers tot geavanceerde professionals en ontwikkelaars.
Deze Info verkregen van Blender.org en is afkomstigt van:
http://www.blendernation.com/2014/05/28/blender-market-coming-soon/#utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Blendernation+%28BlenderNation%29

3602
Blender Interface / Re: een boek maken
« Gepost op: 28 mei 2014, 16:47:50 pm »
Ik weet niet wat het kan zijn maar ik weet wel dat je een grafisch kaart hebt die niet goed werkt met Blender.
Je moet in ieder geval een Nvidia grafische kaart hebben die met CPU  en GPU overweg kan en met veel geheugen en CUDA cores.

3603
Onderbouwde kritiek / Re: Weekend-contest-nightmarish-dreamscapes.
« Gepost op: 27 mei 2014, 23:17:52 pm »

3604
Animatie en Rigging / Re: Motor constraint
« Gepost op: 27 mei 2014, 12:42:23 pm »

3605
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 27 mei 2014, 11:57:19 am »
Mooi die poses het gaat je allemaal goed af dat animeren het zal in totaal wel een mooi spektakel worden.
Ik heb toch een vraag over de rigify addon foutmeldingen omdat ik deze bij mijn eerste animatie ook niet werkend kreeg.
wat moet je doen om hem goed te laten werken. :-\

Ik wacht je bokkepoten moonwalkcycle geduldig al ;)

3606
Over Blender / Blender 2.71 testbuild is out.
« Gepost op: 25 mei 2014, 19:13:49 pm »
Blender.org komt met Blender 2.71 testbuild dus downloaden en testen. ;)
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.71#Blender_2.71_Release_Notes

3607
Onderbouwde kritiek / Re: Weekend-contest-nightmarish-dreamscapes.
« Gepost op: 25 mei 2014, 18:10:40 pm »
Ik heb al 6 stemmen het gaat weer goed. ;D
De koploper heeft al 8 stemmen.

3608
Onderbouwde kritiek / Weekend-contest-nightmarish-dreamscapes.
« Gepost op: 25 mei 2014, 11:25:46 am »
Ik heb er weer een image geplaatst bij BlenderNation. ;D
http://www.blendernation.com/2014/05/23/weekend-contest-nightmarish-dreamscapes/

3609
Leuterhoek / Re: Verjaardagskaart in Photoshop
« Gepost op: 24 mei 2014, 19:47:38 pm »
Gaaf gemaakt dat is weer een berg knip en layer werk geweest.
Mocht ik je Superheldin volgende week vergeten,  Van harte Gefeliciteerd.

3610
Materialen en Texturing / Re: Wie krijgt deze materiaal addon werkend.
« Gepost op: 24 mei 2014, 18:19:32 pm »
Dat zou mooi zijn Mark dat je dit kunt uitbouwen voor de Dutch Blender Community leden. ;)
De addon gebruik ik al regelmatig en voeg ook eigen materiaal toe het werkt geweldig.
Het is eigenlijk raar dat dat niet gewoon in Blender zit.  ???

3611
Onderbouwde kritiek / Re: Luchtbel.
« Gepost op: 23 mei 2014, 21:07:57 pm »
JvL deze heb ik helemaal met Blender gemaakt, ik heb hiervoor een Plane, sphere en voor de achtergrond een world Angular map gebruikt.
PaintShop Pro heb ik gebruikt om de afbeeldingsgegevens in de jpg te plaatsen.
Dus geheel gemaakt met Blender.  :)

Mark bij mij staat hij al als achtergrond.  ;)

3612
Onderbouwde kritiek / Luchtbel.
« Gepost op: 23 mei 2014, 18:51:44 pm »
Zie hier de luchtbel is boven gekomen.


3613
Modelleren / Sculpting.
« Gepost op: 22 mei 2014, 10:56:24 am »
Hier kun je zien hoe je in een korte tijd een hoofd modeleerd met Sculpting.
http://www.youtube.com/watch?v=RmsCL0gOH7o#t=3112

3614
Leuterhoek / Re: Nieuw Project
« Gepost op: 20 mei 2014, 23:55:43 pm »
Ziet er inderdaad goed uit wanneer kunnen we testen ;)

3615
Materialen en Texturing / Re: Wie krijgt deze materiaal addon werkend.
« Gepost op: 20 mei 2014, 23:53:16 pm »
Het werkt  :D
ik snap er niets van maar ik heb de snelkoppeling van Blender verwijderd van het bureaublad en een nieuwe gemaakt van blender in C:\Program Files en nu werkt het gelukkig wel :)
Bedankt voor de meewerking.

Pagina's: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 292