Creaties > Onderhanden werk

Experimentatoren voor 2DAnimation in Blender 2.3*

(1/7) > >>

PKHG:
He he, het lijkt er op om 2DAnimations te leren.
Doe met met W10 en Blender 2.39.2

Nog helaas zonder graphic tablet , na ja, moet dan maar ...

Aller eerste stappen lijken nu al te lukken (zie andere thread)




Dit heb ik ook al laten zien ...  voorzetting nodig ... (inkleuren)

blenderbrammetje:
Blender 2.93.2 ?

IJp:
Ik ga me niet vast zetten op 2D Animation maar ik ga je wel volgen en als het me aanspreekt zal ik zeker instappen Peter.

PKHG:
Wat is er in de Nederlandse versie van "Lui Lekker Land" in de weg voordat men er is?
Dat lijkt met 2Danimation in nieuw Blender versie zo te zijn.


met de muis getekend en met veel zoeken ontdekt waar men de breedte van de strokes kan aanpassen.
Had ook de inhoud een kleur kunnen geven, maar de herhaling is 'fijn' mislukt. dus not verder zoeken Peter !



Wat wel al vrij leuk is, kromme lijnen met de sculp -mode in 2DA te gebruiken.

En nog een verhaal, de tutorial die ik tot nu toe heb gezien werken allemaal met een grafisch tablet. En sinds gisteren heb ik een Wacom One , maar voordat ik dat überhaupt in Blender 2DA kon gebruiken ... ui ui, dat heeft geduurt. Mijn fout was, het tablet te dicht bij de PC te willen gebruiken. DAT is gelukkig nu verleden tijd.
Tot een animatie zal het nog wel wat duren ...

de tablet installatie was ook veel anders dan ik gewend  ben (gaat nu, maar niet leuk geweest)

PKHG:

--- Citaat van: blenderbrammetje op 08 augustus  2021, 21:08:29 pm ---Blender 2.93.2 ?

--- Einde van citaat ---

Ja dat was vorige week de nieuwste versie ;-) ... niet zooo veel anders dan de voorgangeer .
Ok ik zie net  het is een draaifout 2.39.2  Bram

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie