Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 92
1231
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 20 december 2013, 00:00:55 am »
Jammer van die balkjes ...  :D

1232
Hardware / Re: SLI of niet
« Gepost op: 29 november 2013, 00:43:26 am »
Hmm, zo dik is tie niet maar ik heb een GTX 660 , dus toch nog 960 Cudacores...
Ik zal het weer eens proberen, ik vond in het begin de spikkeltjes hinderlijk, ik dacht als ie eerst hondert cycles moet doen voordat die spikkeltjes weg zijn , kan ik net zo goed met de gewone blenderrenderer werken...
Ik gebruik het weleens voor proefrenders om animaties te bekijken...

1233
Animaties / Re: Llyr Studio animatie
« Gepost op: 29 november 2013, 00:37:34 am »
Knap hoor, dit is het eerste echt professionele animatiewerkje dat ik hier zie, hoewel ik wel mooie dingen heb gezien.
Dit is ook nog mooi afgewerkt, leuk filter trouwens... met name de zee is erg mooi zo ,
mijn complimenten.
Een animatie die leuk is om naar te kijken omdat ie ook nog eens dynamisch is, er zit genoeg vaart in.... :D

1234
Hardware / Re: Beste Hardware voor Blender... Tips
« Gepost op: 11 november 2013, 22:54:39 pm »
Juist tof dat het topic weer open is.
Dankzij RDL weett ik nu dat een SLI moederbord voor blender altijd aan te bevelen is, ook al profiteer je niet van het videogeheugen van andere kaarten,
de CUDA cores rekenen wel mee. Je kunt dus gerust een oudere videokaart erbij prikken.
Had ik dat maar eerder geweten...

1235
Hardware / Re: SLI of niet
« Gepost op: 11 november 2013, 22:50:41 pm »
Jeetje, dat wist ik niet. Mijn volgende moederbord word dus een SLI moederbord met liefst 3 of 4 PCI-Express sloten,
kan ik ook mn oude kaarten laten meerekenen.
Ik heb de indruk dat ook de gewone Blender renderer profiteerd van Computing device, maar dan niet zo veel, omdat het meeste over de CPU gaat.
Wie weet hier het fijne van ?

1236
Leuterhoek / Re: Luca!
« Gepost op: 11 november 2013, 22:29:02 pm »
Van Harte gefeliciteerd en Gelukgewenst !

Altijd leuk , een nieuwe potentiele blenderaar.
Nee grapje, maar gefeliciteerd. Op zn gezondheid ! :lol:

1237
Hardware / Re: Blender Net-Rendering
« Gepost op: 07 november 2013, 00:15:18 am »
En Mark, hoe staat het ervoor met het online renderen met een netwerk....
Ik ga binnenkort zelf weer opnieuw een netwerkje starten, maar ben natuurlijk ook bereid om online mee te renderen....
BURP viel me een beetje tegen, was te traag en te veel fouten... Hinderlijke screensaver die met alles conflicteerde....

Ik had begrepen dat de zwarte (lege) exr bestanden veroorzaakt werden doordat we ze eerst extern weg moeten schrijven ?
We hebben toen ook geprobeerd om de scripts aan te passen voor JPEG ern BMP...
ga ik nu opnieuw proberen als ik mn nieuwe netwerkje heb lopen....
Wie weet daar het fijne van. Groetjes weer allemaal...

1238
Belichting en Rendering / Re: Betreft Luxrender : material node
« Gepost op: 07 november 2013, 00:09:52 am »
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van bv. LuxRender...
Vergeleken bij de blender renderer en cycles... Ik ken ook V-ray, hoewel ik daar nooit echt iets mee gedaan heb.

Geeft het mooier zachter licht en schaduwen of mooiere caustics...

1239
Animaties / Re: FlipperballenBaan
« Gepost op: 04 november 2013, 20:59:14 pm »
De ballen en de baan zijn een simulatie , de molen draait d.m.v. een motor en heeft ook physics,
zodat de ballen rond kunnen gaan. Het is dus een simulatie....
Je zou deze baan na kunnen ballen met echte ballen en dan zou die het moeten doen....

1240
Over Blender / Re: Blender 2.69 niet stabiel
« Gepost op: 04 november 2013, 20:53:40 pm »
Hmm, heb je wel de laatste official release, want ik heb ook problemen gehad maar dat was met de release candidate 2.69

Ik had last van onlogische pixel selectie, d.w.z. als ik met circle of B een groepje selecteerde, nam ie ook een paar andere pixels totaal ergens anders mee.

1241
Animaties / Re: FlipperballenBaan
« Gepost op: 03 november 2013, 12:23:42 pm »
Thnx voor de feedback en @IJp, je hebt gelijk hoor, dat vind ik zelf ook, wat meer feestverlichting en spiegeling.
Maar ik ga hem nog mooier maken in de komende weken, Er zaten al 33 lampen in de scene, en zomaar ledjes toevoegen zonder lichtkwaliteiten is ook niet zo mooi.
Eigenlijk wil ik de baan hiden, maar de physics invloed behouden, en dan een gesmoothe versie van de baan die ook chroom is er voor in de plaats, maar dat doe ik pas als ik mijn nieuwe computers heb....

Ik zal zorgen voor mooiere introotjes en een vette aftiteling....

1242
Leuterhoek / Re: Skype lijst
« Gepost op: 03 november 2013, 00:43:04 am »
Handig, had ik helemaal nog niet gezien dat je ook kunt PM-en
Ok, ik zal Skype weer eens installeren , dam moet ik mn oude skypenaam ff achterhalen.
Ik wil namelijk graag mee netrenderen als dat eenmaal loopt.

1243
Animaties / FlipperballenBaan
« Gepost op: 03 november 2013, 00:00:47 am »
Nou , hier is tie dan, onze nieuwste render. Heb ik ik zelf bedacht, en samen met Nathan uitgebouwd tot een heuse
Flipperballenbaan !

Ik ga de steigers nog per kruispunt een sluitstuk geven en de pootjes waar ze in de grond komen een soort voetje met revetje geven,
en nog wat lichtjes en knipperlichtjes toevoegen, en het glas iets meer spiegeling geven... maar dit geeft een aardige indruk...
Uiteindelijk wil ik dit op FullHD renderen....

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden... Afspelen op HD ... 720p

http://www.youtube.com/watch?v=0U62ItxJne8

Groetjes Blenderbrammetje

1244
Andere software / Re: BURP: Samen renderen
« Gepost op: 02 november 2013, 00:32:50 am »
Ha ha, iemand met humor, dat mag ik graag zien... Een sexy computer. Maar goed binnenkort heb ik een stel sexy computer. Nunog niet maar omdat ik twee computers van PhenomII 955 niveau heb, is mijn filmpje in ieder geval afgerendert,ik ga het morgen posten...
Maar wat betreft BURP, ik ben er ook bij maar mijn computers Blender_4.92 liep steeds vast en moest ik handmatig afsluiten....
Heeft niet één stuk foutloos gerendert, ik weet niet waar het aan ligt, moet ik nog instellingen aan mijn windows of zo veranderen ?
Want ik wil best meerenderen hoor.....Ik zal morgen de andere compueter, een Corei5 650 ook installeren met BURP....

1245
Experimenten / Re: druppel studie
« Gepost op: 01 november 2013, 14:59:21 pm »
Prachtig hoor. Heb al met fluids gespeeld maar slechts 2 keer.
Valt alles mee die bake en rendertijden... Had gedacht dat dat meer zou kosten...

Pagina's: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 92