16
Modelleren / Array modifier doet raar
« Gepost op: 30 augustus 2014, 07:26:38 am »
Ik ben bezig om een computer fan (ventilator) te maken. Maar ik heb een probleem.
Het gaat om het rode object. Deze moet met de array modifier op de 4 hoekpunten komen. Dit doe ik door het object te koppelen aan een empty (=parent). Als ik de empty 90 graden roteer over de z-as zou het moeten werken.
Ik krijg echter dit resultaat:
De objecten staan enorm ver van elkaar en - volgens mij - lopen ze verticaal i.p.v horizontaal.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
PS. Het is van deze tutorial: https://vimeo.com/45001565 (vanaf 21:22)
Het gaat om het rode object. Deze moet met de array modifier op de 4 hoekpunten komen. Dit doe ik door het object te koppelen aan een empty (=parent). Als ik de empty 90 graden roteer over de z-as zou het moeten werken.
Ik krijg echter dit resultaat:
De objecten staan enorm ver van elkaar en - volgens mij - lopen ze verticaal i.p.v horizontaal.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
PS. Het is van deze tutorial: https://vimeo.com/45001565 (vanaf 21:22)