Algemeen > Over Blender

ik heb tips nodig

<< < (2/3) > >>

bas:
bedankt

ik heb al een start, kun je feedback geven op deze twee filmpjes?
https://gloogleml.000webhostapp.com/de%20animatie.html



--- Citaat van: ijp op 21 juni  2018, 16:51:43 pm ---Misschien heb je hier ook nog wat aan.

https://www.youtube.com/watch?v=F8exfeFDLt0

https://www.youtube.com/watch?v=e_vMRftj8ho

--- Einde van citaat ---

koos2:
Beste Bas, mijn compliment. Animatie ziet er erg leuk uit. Met welke opleiding ben je bezig, wat is je ervaring met Blender? Je maakt gebruik van particles, softbody e.d.
Of is de animatie van die Minecraftfiguurtjes niet van jou maar wil je iets dergelijks maken?

bas:
Ik ben in vwo 3 en ik heb hem zelf gemaakt maar om het goedgekeurd te hebben door mijn mentoren heb ik feedback van een expert nodig.
dus kun je misschien feedback geven.




--- Citaat van: koos2 op 22 juni  2018, 12:18:17 pm ---Beste Bas, mijn compliment. Animatie ziet er erg leuk uit. Met welke opleiding ben je bezig, wat is je ervaring met Blender? Je maakt gebruik van particles, softbody e.d.
Of is de animatie van die Minecraftfiguurtjes niet van jou maar wil je iets dergelijks maken?

--- Einde van citaat ---

koos2:
Op dit moment heb ik niet zoveel tijd. Maar kort door de bocht vind ik het zeer goed. Als je dit in 2 maanden geleerd hebt dan neem ik mijn petje voor je af.
Je hebt de volgende zaken laten zien.
1. Een character die goed gerigd lijkt te zijn.
2. Werken met particles.
3. Werken met soft body.
4. Werken met physics.
5. Gelaatsuitdrukkingen.
6. textures.
7. Camera wisseling.
8. Belichting.
9. Een verhaaltje gemaakt.
10. Nog meer zaken, maar dat wordt me te veel om dit allemaal te benoemen

Dat vind ik in zo'n korte tijd knap.
Om nog wat kritiek te geven het volgend.
De figuurtjes lijken te zweven.
De textures zijn wat vlak, een bump map zou meer structuur kunnen geven aan de objecten.
Je film lijkt in een lage resolutie te worden afgespeeld.

Ik vind mijn kritiek op dit moment niet opwegen tegen je prestaties. Ik hoop dat je er plezier aan beleefd hebt en lekker door gaat met animaties maken en ook enthousiast wordt voor dit forum. Je lijkt me hier een aanwinst.

bas:
Bedankt, door jou kan ik weer verder met mijn project.
En ik weet zeker dat ik iets met je feedback kan.




--- Citaat van: koos2 op 22 juni  2018, 17:24:15 pm ---Op dit moment heb ik niet zoveel tijd. Maar kort door de bocht vind ik het zeer goed. Als je dit in 2 maanden geleerd hebt dan neem ik mijn petje voor je af.
Je hebt de volgende zaken laten zien.
1. Een character die goed gerigd lijkt te zijn.
2. Werken met particles.
3. Werken met soft body.
4. Werken met physics.
5. Gelaatsuitdrukkingen.
6. textures.
7. Camera wisseling.
8. Belichting.
9. Een verhaaltje gemaakt.
10. Nog meer zaken, maar dat wordt me te veel om dit allemaal te benoemen

Dat vind ik in zo'n korte tijd knap.
Om nog wat kritiek te geven het volgend.
De figuurtjes lijken te zweven.
De textures zijn wat vlak, een bump map zou meer structuur kunnen geven aan de objecten.
Je film lijkt in een lage resolutie te worden afgespeeld.

Ik vind mijn kritiek op dit moment niet opwegen tegen je prestaties. Ik hoop dat je er plezier aan beleefd hebt en lekker door gaat met animaties maken en ook enthousiast wordt voor dit forum. Je lijkt me hier een aanwinst.

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie