Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Mark aka Dark

Pagina's: 1 ... 48 49 [50] 51 52
736
Mededelingen / Re: DBC ook op twitter
« Gepost op: 18 juni 2012, 23:19:30 pm »
dat vind ik ook wel een goeie. Want twitter zoekt dus niet op omschrijving, alleen op naam.

Blender3DNL vind ik wel wat...

iemand nog meer suggesties?

737
Leuterhoek / Re: Online gebruikers
« Gepost op: 18 juni 2012, 23:16:12 pm »
en ik was niet online! :-)
had het forum open laten staan terwijl ik weg ging.

738
Handleidingen / Simpele animatie tutorial
« Gepost op: 18 juni 2012, 09:12:36 am »
Hier een Nederlandse tutorial over animatie:
Deel - 1
Deel - 2

Deze tutorial is geschreven voor Blender 2.6

MAD

739
Mededelingen / Re: DBC ook op twitter
« Gepost op: 18 juni 2012, 08:26:36 am »
zoals altijd heb je weer gelijk, maar dbc is als naam niet erg herkenbaar voor nieuwe blender gebruikers, denk ik. Of doet twitter ook zoeken in omschrijvingen van accounts?

MAD

740
Community suggesties / Anti spam
« Gepost op: 18 juni 2012, 08:24:03 am »
Zoals jullie misschien gemerkt hebben is ons forum ontdekt door spammers.  De afgelopen week ben ik veel tijd kwijt geweest met het weren van spammers.

Eerst verwijderde ik alleen de users met hun berichten.
Daarna heb ik de "nieuwe gebruikers" groep ingeschakeld, de eerste berichten van nieuwe gebruikers moeten door mij goedgekeurd worden, voordat ze zonder controle kunnen posten.
1 spammer was toen nogal aanhoudend. Ik heb de ip adressen gecontroleerd waarmee hij telkens weer registreerde (hij had meerdere users), en die kwamen overeen. Dus nu heb ik zijn ip adres geblocked.

Maar daar gaat ie vast wel weer iets op vinden. Dit is de eerste keer dat ik een publiek forum beheer, dus ik moet waarschijnlijk nog veel leren. Heeft iemand hier kennis of ervaring op gebied van het weren van spammers op fora?

alvast bedankt voor de input!

MAD

741
Mededelingen / DBC ook op twitter
« Gepost op: 15 juni 2012, 12:34:17 pm »
de Dutch Blender Community is nu ook op Twitter te vinden via @NLBlenderCommun!

742
Onderhanden werk / Re: Kerkgebouw HHG Terschuur
« Gepost op: 11 juni 2012, 22:41:38 pm »
Van't weekend weer bezig geweest: duren en ramen en andere uitsparingen toegevoegd. Bij de boolean difference crashed blender telkens. Dubbele vertices zitten er niet meer in, maar misschien komt het doordat sommige vlakken elkaar snijden?

743
Eindresultaten / Re: De eerste 3d images.
« Gepost op: 11 juni 2012, 15:33:51 pm »
Hoi Wil,

Ik heb nog niet veel gedaan in blender, en mijn site is nogal nieuw. Moet nog een beetje gevuld worden. Ik ben alleen met 10 dingen tegelijk bezig, dus vordert er vanalles een beetje.

744
Nederlandse Blender Forums / Re: 3dhype Blender Forum
« Gepost op: 09 juni 2012, 20:43:01 pm »
Citaat van: "Fred"
Heb echter genoeg 'haantjesgedrag' gezien in mijn vrijwilligerswerk en heb besloten om daar geen energie meer in te gaan steken.

Precies de reden waarom ik de discussie niet aan ben gegaan. Leek erg op haantjes gedrag, en daar doe ik niet aan mee.

745
Handleidingen / Re: Blender Handleiding
« Gepost op: 09 juni 2012, 20:41:26 pm »
Zeker nuttig,
Bedankt!

746
Handleidingen / Re: Karacter animatie
« Gepost op: 09 juni 2012, 20:40:35 pm »
Eigenlijk zou die bijgewerkt moeten worden en ook in pdf vorm op het forum gezet moeten worden.

747
Onderhanden werk / Re: Kerkgebouw HHG Terschuur
« Gepost op: 08 juni 2012, 22:44:52 pm »
De muren zijn af, nu de deuren, ramen en andere gaten gaan maken. Ow ja, de muren op de eerste verdieping achterin moeten nog.


748
Leden stellen zich voor / Re: Wil IJpelaar
« Gepost op: 08 juni 2012, 22:43:20 pm »
Citaat van: "Fred"
(misschien goed teken dat het niet duidelijk te vinden is, verbeterpuntje wellicht. Vind ik leuk want daardoor leeft het forum in ieder geval.

Jaja, Ik snap de hint. Apart forum ervoor aangemaakt, als jullie het nu niet vinden...

749
Eindresultaten / Re: De eerste 3d images.
« Gepost op: 08 juni 2012, 20:16:30 pm »
Hey,

Die heb ik ook op het 3dhype forum gezien. Mooie plaatjes hoor!

750
Blender Interface / Re: van 2 files naar 1 file
« Gepost op: 08 juni 2012, 20:03:40 pm »
Hoi Wouter,

Dat kan met het append commando. Daarmee kun je objecten van het ene Blender file in de andere Blender file importeren. Dit staat ook in het gedeelte in van de handleiding die ik al vertaald heb. Kijk daar even.

MAD

Pagina's: 1 ... 48 49 [50] 51 52