Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Berichten - Mark aka Dark
Pagina's: 1 ... 48 49 [50] 51 52
736
« Gepost op: 18 juni 2012, 23:19:30 pm »
dat vind ik ook wel een goeie. Want twitter zoekt dus niet op omschrijving, alleen op naam.
Blender3DNL vind ik wel wat...
iemand nog meer suggesties?
737
« Gepost op: 18 juni 2012, 23:16:12 pm »
en ik was niet online! :-) had het forum open laten staan terwijl ik weg ging.
738
« Gepost op: 18 juni 2012, 09:12:36 am »
Hier een Nederlandse tutorial over animatie: Deel - 1Deel - 2Deze tutorial is geschreven voor Blender 2.6 MAD
739
« Gepost op: 18 juni 2012, 08:26:36 am »
zoals altijd heb je weer gelijk, maar dbc is als naam niet erg herkenbaar voor nieuwe blender gebruikers, denk ik. Of doet twitter ook zoeken in omschrijvingen van accounts?
MAD
740
« Gepost op: 18 juni 2012, 08:24:03 am »
Zoals jullie misschien gemerkt hebben is ons forum ontdekt door spammers. De afgelopen week ben ik veel tijd kwijt geweest met het weren van spammers.
Eerst verwijderde ik alleen de users met hun berichten. Daarna heb ik de "nieuwe gebruikers" groep ingeschakeld, de eerste berichten van nieuwe gebruikers moeten door mij goedgekeurd worden, voordat ze zonder controle kunnen posten. 1 spammer was toen nogal aanhoudend. Ik heb de ip adressen gecontroleerd waarmee hij telkens weer registreerde (hij had meerdere users), en die kwamen overeen. Dus nu heb ik zijn ip adres geblocked.
Maar daar gaat ie vast wel weer iets op vinden. Dit is de eerste keer dat ik een publiek forum beheer, dus ik moet waarschijnlijk nog veel leren. Heeft iemand hier kennis of ervaring op gebied van het weren van spammers op fora?
alvast bedankt voor de input!
MAD
741
« Gepost op: 15 juni 2012, 12:34:17 pm »
de Dutch Blender Community is nu ook op Twitter te vinden via @NLBlenderCommun!
742
« Gepost op: 11 juni 2012, 22:41:38 pm »
Van't weekend weer bezig geweest: duren en ramen en andere uitsparingen toegevoegd. Bij de boolean difference crashed blender telkens. Dubbele vertices zitten er niet meer in, maar misschien komt het doordat sommige vlakken elkaar snijden?
743
« Gepost op: 11 juni 2012, 15:33:51 pm »
Hoi Wil,
Ik heb nog niet veel gedaan in blender, en mijn site is nogal nieuw. Moet nog een beetje gevuld worden. Ik ben alleen met 10 dingen tegelijk bezig, dus vordert er vanalles een beetje.
744
« Gepost op: 09 juni 2012, 20:43:01 pm »
Heb echter genoeg 'haantjesgedrag' gezien in mijn vrijwilligerswerk en heb besloten om daar geen energie meer in te gaan steken.
Precies de reden waarom ik de discussie niet aan ben gegaan. Leek erg op haantjes gedrag, en daar doe ik niet aan mee.
745
« Gepost op: 09 juni 2012, 20:41:26 pm »
Zeker nuttig, Bedankt!
746
« Gepost op: 09 juni 2012, 20:40:35 pm »
Eigenlijk zou die bijgewerkt moeten worden en ook in pdf vorm op het forum gezet moeten worden.
747
« Gepost op: 08 juni 2012, 22:44:52 pm »
De muren zijn af, nu de deuren, ramen en andere gaten gaan maken. Ow ja, de muren op de eerste verdieping achterin moeten nog.
748
« Gepost op: 08 juni 2012, 22:43:20 pm »
(misschien goed teken dat het niet duidelijk te vinden is, verbeterpuntje wellicht. Vind ik leuk want daardoor leeft het forum in ieder geval. Jaja, Ik snap de hint. Apart forum ervoor aangemaakt, als jullie het nu niet vinden...
749
« Gepost op: 08 juni 2012, 20:16:30 pm »
Hey,
Die heb ik ook op het 3dhype forum gezien. Mooie plaatjes hoor!
750
« Gepost op: 08 juni 2012, 20:03:40 pm »
Hoi Wouter,
Dat kan met het append commando. Daarmee kun je objecten van het ene Blender file in de andere Blender file importeren. Dit staat ook in het gedeelte in van de handleiding die ik al vertaald heb. Kijk daar even.
MAD
Pagina's: 1 ... 48 49 [50] 51 52
|